معرفی شرکت Yeastar و محصولات این شرکت

معرفی شرکت Yeastar و محصولات این شرکت

شرکت Yeastar یکی از شرکت های جویای نام در صنعت voip می باشد که از سال 2007 کار خود را در وسعت جهانی آغاز نموده است و هم اکنون محصولات متنوعی را در حوزه voip معرفی نموده است.

خلاقیت در طراحی، پایداری در عملکرد و راحتی در استفاده ، از مهم ترین فاکتورهای بکار رفته در محصولات Yeastarمی باشد.

شرکت Yeastar محصولات نرم افزاری و سخت افزاری متنوعی را ارائه می نماید که در برخی موارد گوی سبقت را در زمینه نوآوری از دیگر تولید کنندگان محصولات VoIP ربوده است. برای مثال این شرکت سرور های فکس متنوعی را تولید نموده است که نیاز بسیار از سازمان ها را مرتفع می سازد. هم چنین نرم افزاری برای ارتباط Skype با استریسک ارائه داده است که پاسخ گوی نیاز مشتریان بسیاری بوده است.

بعلاوه سانترال های IP مختلفی را نیز ارائه داده است که از لحاظ کیفیت و قابلیت ها از بسیاری از تولید کنندگان دیگر پیشی گرفته است.

سانترال های IP

برای کاربران مختلف شرکت Yeastar سانترال های متنوع چهار پورت، شانزده پورت، یک E1، چهار GSM و نسخه نرم افزاری تحت ویندوز را ارائه می نماید.

کیفیت سانترال های IP این شرکت مورد تایید تیم فنی شرکت کاواتلکام می باشد و تنوع سانترال های این کمپانی نیاز بسیاری از سازمان ها را برآورده می سازد.

سرور های فکس

تنوع سرور های فکس کمپانی Yeastar نیز به سرور های یک، دو، چهار، هشت، شانزده و سی پورت محدود می گردد. البته نسخه نرم افزاری این سرور فکس نیز توسط این شرکت ارائه گردیده است. این فکس سرور ها قابلیت ارسال فکس های دریافتی به ایمیل و فکس نمودن ایمیل ها بصورت فکس را به کاربران ارائه می نماید. هم چنین به کاربران خود این امکان را می دهد که به راحتی فکس های دریافتی خود را بایگانی نموده و فقط فکس های مهم را بر روی کاغذ پرینت کنند و گامی در جهت حفظ جنگل ها بردارند!

مبدل های Skype

نرم افزار تلفنی Skype در سال 2009 بیش از 600 میلیون کاربر ثبت داشته و در ساعات پیک تا 23 میلیون کاربر آنلاین نیز از این نرم افزار تلفنی با کیفیت استفاده می نمایند.

ارتباط دادن این نرم افزار با سانترال های IP موجود در شرکتها مزایای بسیاری را به کاربران می دهد که با استفاده از سیستم تلفنی خود و نرم افزار Skype می توانند تماس های بین المللی خود را با هزینه هایی که شرکت Skype اعلان می نماید انجام دهند.

مبدل های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت Yeastar این امکان را با ظرفیت های یک تا سی خط در اختیار کاربران قرار می دهند.

کارت های تلفنی PCI

شرکت Yeastar برای کاربرانی که استریسک را به عنوان سانترال خود انتخاب می نمایند کارت های تلفنی PCI و PCI Express چهار، هشت و شانزده پورت آنالوگ و یک پورت E1 را تولید می نماید.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *