معرفی شرکت اتکام و محصولات این شرکت

معرفی شرکت اتکام و محصولات این شرکت

شرکت ATCOM با هدف گام برداشتن در مسیر تحقیق و توسعه سخت افزار های ارتباطی در سال 1998 تاسیس گردید.این شرکت از سال 2002 تولید تلفن Voip را آغاز نمود و در سال 2003 به یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تلفنی IP base و ویدئو کنفرانس در چین تبدیل گردید. ATCOM از طریق پروژه OEM/ODM محصولات خود را برای برند هایی چون TOPCOM، D-LINK،3COM،HUAWEI،Packet8 و NEC تولید و ارائه می نماید و از این رو در لیست برترین تولید کنندگان چینی قرار گرفته است.

شهرت ATCOM در بکارگیری پروتکل های IAX2 و VPV در محصولات تلفنی و کیفیت خوب محصولات این شرکت در مقایسه با قیمت مناسب تجهیزات می باشد.

تلفن های IP

با توجه به هدف شرکت ATCOM در ارائه راه حل های ارزان قیمت VoIP، تلفن های IP این شرکت در رده تلفن های مناسب برای کاربران عمومی قرار می گیرد؛ و این کمپانی تا کنون تلفن های مدیریتی و تصویری تولید نکرده است.

این تلفن ها عموما پروتکل های SIP و IAX2 را پشتیبانی می نمایند.

سانترال های IP

شرکت ATCOM با اختصاصی سازی نرم افزار Astersik و پیاده سازی آن بر روی سخت افزار های خود و افزودن ماژول های FXO/FXS اقدام به تولید سانترال های IP نموده است. این سانترال ها در مدل های یک تا 8 خط آنالوگ، یک خط E1 و یک تا 4 خط GSM ارائه می شود.

ویژگی مهم این IP PBX ها که مورد علاقه بسیاری از کاربران قرار گرفته است این است که این IP PBX ها بر پایه Asterisk پایه ریزی شده است و می توان بسیاری از کد های Asterisk را در این سانترال های IP بکار برد.

کارت های تلفنی PCI

کارت های تلفنی PCI شرکت ATCOM برای خطوط آنالوگ از یک خط تا 16 خط می باشد، برای خطوط E1 از یک تا چهار خط و برای خطوط GSM از یک تا چهار سیم کارت می باشد.

ماژول هایی که بر روی این کارت ها نصب می شوند ممکن است ماژول های یک یا دو پورت FXO یا FXS باشد.

آداپتور های آنالوگ

برای کاربرد های بسیاری دستگاه های ATA تک پورت ATCOM مورد استفاده قرار می گیرند.

این ATA ها یک پورت FXS برای اتصال یک گوشی آنالوگ و یک پورت PSTN به عنوان خط LifeLine دارا می باشند. بعلاوه پروتکل های SIP و IAX2 و VPN را نیز ساپورت می نمایند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *