معرفی شرکت آوایا و محصولات آن

معرفی شرکت آوایا و محصولات آن

شرکت آوایا از جمله جلوداران سیستم های یکپارچه صوت و تصویر و دیتا می باشد. بسیاری از بانک های آمریکا از محصولات این شرکت برای ارتباطات یکپارچه خود استفاده می نمایند. بازار هدف شرکت آوایا شرکت های نسبتاً بزرگ و تجاری می باشد.

هدف اصلی شرکت آوایا ارائه راه حل هایی است برای شرکت های تجاری تا هزینه های خود را کاهش داده، ریسک های تجارت را به حداقل رسانده و بازدهی خود را دو چندان سازند.

شرکت AVAYA طیف بسیار گسترده ای از محصولات تلفنی آنالوگ، IP و دیجیتال دارد که برای انواع کاربردهای ارتباطات یکپارچه راه حل های حرفه ای ارائه می نماید.

علاوه بر محصولات سخت افزاری، این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان نرم افزاری بسیار جالب برای استفاده با سانترال های خود می باشد. برای مثال نرم افزار مدیریت تماس ها برای منشی، یا نرم افزار گزارش دهی زیبا برای مدیران و یا نرم افزار های مخصوص برای مراکز تماس از نقاط قوت شرکت آوایا می باشد.

سانترال

سانترال های شرکت آوایا به گونه ای طراحی شده اند قابلیت کار با تلفن های آنالوگ،IP، دیجیتال، بی سیم، کنفرانس و تلفن های تصویری محصول خود آوایا یا محصولات شرکت های دیگر را دارا می باشند.

یکی از سانترال های معروف شرکت آوایا IPOffice500 می باشد. این دستگاه می تواند تعداد 384 تلفن IP را در خود رجیستر نموده و تا 240 خط شهری یا هشت خط E1 را پشتیبانی می نماید.

تلفن های IP

برای کاربردهای مختلف شرکت آوایا محصولات مختلفی را تولید نموده است. البته بسیاری از این گوشی های IP فقط با سانترال های آوایا کار می کنند.

تلفن های دیجیتال

تلفن های دیجیتال کیفیت بهتری نسبت به تلفن های IP دارند زیرا با توجه به اینکه برای ارتباط با سانترال از کابل مجزا استفاده می نمایند هیچگاه با مشکل کمبود پهنای باند مواجه نمی شوند.

این تلفن ها از لحاظ قیمتی بسیار ارزان تر از تلفن های IP می باشند اما برای استفاده از آنها باید ماژول های دیجیتال بر روی سانترال نصب گردد.

تلفن های بیسیم Dect

راه حل بی سیم آوایا داری کیفیت بسیار عالی با پوشش دهی قابل گشترش می باشد. این راه حل شامل گوشی های Dect ودستگاه های Base Station می باشد. در جاهایی که تعداد زیادی از این BaseStation ها استفاده می شود، افرادی که با گوشی های بیسیم در حال مکالمه و حرکت می باشند، تا زمانی که در رنج دسترسی هر یک از این BaseStation ها باشد، تماس ها دست به دست می شوند و لزومی ندارند نگران قطعی تماس ها باشند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *