نحوه  Reset Factory  دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90

نحوه  Reset Factory  دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90

برای  Reset Factory   کردن ، دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90 رو خاموش کرده سپس کلید Power رو تا زمانی که چراغ  LED کنار کلید Power شروع به چشمک زدن کند نگه می داریم ، سپس با چشمک زدن چراغ LED دست رو روی کلید Power برداشته و دوبار پشت سرهم به کلید Power ضربه میزنیم ،دستگاه به حالت Reset Factory رفته و بعد از یک بار روشن خاموش شدن در یک زمان مشخص(تقریبا 2 دقیقه) به حالت تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد.

نحوه رجیستر کردن اکانت SIP بر روی دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90

برای رجستر کردن اکانت SIP روی دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90 ابتدا باید روی مرورگر آدرس ای پی  دستگاه ویدیو کنفرانس رو وارد کرده سپس برای ورود با User :admin و پسورد را خالی می گذاریم. وارد محیط گرافیکی تنظیمات Cisco EX90 شوید (مطابق شکل1)

شکل – 1: صفحه لاگین دستگاه ویدیو کنفرانس Cisco EX90

در مرحله بعد وارد منوی Configuration  شده و در زیر منوی System configuration و وارد منوی SIP شوید (مطابق شکل شماره 2)

شکل – 2: تنظیماتCisco EX90

سپس سه گزینه ANAT, AuthenticateT, Listen Port رو فعال نمایید (مطابق شکل 3)

شکل-3 :Configuration

سپس در تب Profile1  زیر منوی TlsVerify رو فعال کرده و در قسمت Url : Extension@IP address PBX  را وارد نموده (داخلی مورد نظر همراه با ای پی مرکز تلفن ) و در زیر منوی Authentication شماره داخلی همراه با پاسورد داخلی را وارد نموده  و در زیر منوی Proxy1 آدرس مرکز تلفن ، وMode   Discovery  رو به حالت Auto تغییر دهید (مطابق شکل شماره 4).

شکل-4 : Profile 1

و در نهایت برای اینکه مطمئن شویم که داخلی رجیستر شده به منوی Home Sytem Information رفته و در قسمت SIP Proxy1 خواهیم دید که اکانت ما رجیستر شده است.(مطابق شکل شماره 5)

شکل -5 : System Information

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *