تعمیرات گوشی های تلفن IP و تجهیزات VoIP برای اولین بار در ایران

تعمیرات گوشی های تلفن IP و تجهیزات VoIP برای اولین بار در ایران

بخش خدمات کاوا ارتباطات هوشمند با ارائه گارانتی و تعمیر قطعات کالاهای دارای گارانتی کاوا در سال 1389 شروع به فعالیت کرد. این بخش با ایجاد ارتباط نزدیک با شرکت های سازنده محصولات آخرین تغییرات تکنولوژی را در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهد و مسئولیت ارائه خدمات بر روی محصولات (get way,voip phone , video confrance , pci card) را بر عهده دارد و از طرفی به عنوان اولین مرکز خدمات پس از فروش محصولات VoIP در ایران شناخته شده است.
اصل اول در این مجموه اصل احترام به مشتریان و صداقت در ارائه خدمات می باشد. ما اعتقاد داریم کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان بهترین تبلیغ برای ما می باشد.
هم اکنون فعالیت های بخش فنی کاوا به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش و ارائه دهنده گارانتی شرکت های معتبر VoIP در ایران به شرح زیر می باشد:
انواع گیت وی های : Newrock , Quintum , grandstream , Linksys
انواع تلفن هایIP: Yealink , Polycom , Snom , Atcom , Cisco , Grandstream , AVAYA , Aastra
کارت های تلفنی PCI : Digium , Atcom , Sangoma
تجهیزات ویدئو کنفرانس: Polycom
و ده ها خدمات متنوع دیگر که نام کاوا را به عنوان مرکز خدمات تخصصی و تعمیرات حرفه ای سیستم های تلفنی IP در ایران مطرح نموده است.
جهت اطلاعات بیشر درباره خدمات شرکت کاوا ارتباطات هوشمند لطفا به آدرس  https://kavatelecom.com/fa/services.html و جهت ارسال تجهیزات جهت تعمیر می توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید:
https://kavatelecom.com/fa/services/support.html

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *