معرفی برند سانوی و انواع تجهیزات ویپ

معرفی برند سانوی و انواع تجهیزات ویپ

معرفی برند Synway

کمپانی سانوی به عنوان یکی از رهبران پیشرو در صنعت ویپ در چین است. این کمپانی یکی از ارائه دهندگان راه حل های بزرگ  جهت سرویس دهی مخابرات است. تجهیزات کمپانی Synway از طریق فروشندگان بزرگی مثل Avaya,Tadiran,Panasonic  و Siemens و هم چنین از طریق بیش از پنجاه کشور دنیا به فروش می رسد.

این کمپانی سالانه 10 تا 15% درآمد سالیانه خود را صرف حدود 250 نفر تیم R&D خود می کند. بنابراین مهم ترین دغدغه این شرکت رضایت مشتریان و تحقیق، تجزیه و تحلیل در مورد سازگاری تجهیزات سخت افزاری با مراکز مخابراتی است.

این شرکت در سال 2001 موفق به اخذ مدارک ISO 9001,CE,FCC,RoHS و 3C شد. اکثر ویژگی های برند سانوی با مقرون به صرفه ترین هزینه در دسترس خواهد بود که یکی از مهم ترین مزایای تجهیزات این شرکت قیمت بسیار مناسب در مقابل با رقبای خود است.

شرکت سانوی به صورت برخط و 24 ساعته پشتیان نمایندگان و مشتریان خود است و همواره می کوشد تا به بهترین شکل کوچک ترین سوالات مشتریان را پاسخ دهد. تجهیزات سانوی دارای یک سال گارانتی تعویض، شش سال تعمیر رایگان و به صورت مادام العمر تمام تجهیزات را گارانتی می کند. البته لازم به ذکر است با توجه به هزینه های زیاد ارسال تجهیزات به این کمپانی استفاده از این خدمات دشوار و پر هزینه خواهد بود. بنابراین می بایست از گارانتی شرکت های توزیع کننده استفاده کرد.

این برند در سبد محصولات خود انواع تجهیزات ویپ از قبیل زیر را دارد:

  • Voip Gateway
  • Transcoding Gateway
  • Multimedia Platform
  • NGN Switching Platform
  • Call Recording
  • Asterisk Card
  • HMP,VoIP & TDM Board
  • IP PBX
  • VOIP Phone

جهت مشاهده آنلاین دمو تجهیزات روی عکس زیر کلیک کنید

username: admin

password: admin

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند به عنوان یکی از توزیع کنندگان مهم تجهیزات ویپ در کشور و به عنوان توزیع کننده این برند آماده ارائه گیتوی های FXO , FXS و E1 است. تمامی محصولات شرکت کاوا دارای یک سال گارانتی و سه روز مهلت تست است.

توجه: خوشبختانه گیتوی های سانوی در چندین منطقه با مراکز مخابراتی مختلف تست شده است و هیچ یک از مشکلات متداول از جمه نویز، اکو و عدم قطع تماس که در تمام برند ها ممکن است باشد تا این لحظه گزارش نشده است. و این حکایت از آن دارد که این گیت وی ها با مراکز مخابراتی ما سازگار هستند.

در زیر شما را با مهم ترین همکاران تجاری Synway آشنا می کنیم:

 

۴۱۸۷۹۰۰۰ - ۰۲۱

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *