امتیازات سایت ادمین کالا در فروش سوئیچ های سیسکو چیست؟ امکان فروش سوئیچ سیسکو به صورت آنلاین

امتیازات سایت ادمین کالا در فروش سوئیچ های سیسکو چیست؟ امکان فروش سوئیچ سیسکو به صورت آنلاین

ادمین کالا خدمت جدیدی از کاوا است. هدف از این سایت گردآوری تمامی محصولات مورد نیاز ادمین های شبکه در یک جا است. ایده ایجاد فروشگاه ادمین کالا از موفقیت فروشگاه ویپشاپ در فروش تجهیزات VoIP امده است. پس از 6 سال فعالیت ویپشاپ تاثیر بسزایی در کاهش قیمت تجهیزات VoIP داشته است. به نحوی که ویپ دیگر فقط مخصوص برخی شرکت ها و سازمان ها نیست و به صورت عمومی در حال استفاده است.

فروشگاه ادمین کالا در نظر دارد که همین خدمات را در زمینه فروش سوئیچ و روتر سیسکو، ویدئو کنفرانس، محصولات پسیو، فایروال های فورتی نت، سرورهای شبکه و سایر محصولات شبکه ارائه دهد.

امتیازات ادمین کالا در فروش سوئیچ های سیکو

ادمین کالا تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش سوئیچ های سیسکو گذاشته است. کیفیت سوئیچ های سیسکو به حدی است که به صورت استاندارد در هر شبکه سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این سوئیچ های سیسکو از نظر فراهم کردن QoS بسیار قوی هستند. با توجه به سابقه فعالیت کاو در فروش محصولات ویپ، اکنون کاوا بر روی زیرساخت شبکه ویپ و فروش سوئیچ های سیسکو تمرکز کرده است.

امتیازات ادمین کالا در فروش سوئیچ های سیسکو عبارتند از:

  • فروش سوئیچ های دست دوم سیسکو: جهت کاهش هزینه های مشتریان ادمین کالا مرجع قوی ای در زمینه سوئیچ های دست دوم سیسکو شده است. از این نظر ادمین کالا از سایر فروشندگان سیسکو متمایز است
  • دیتا بیس فنی برای سوئیچ سیسکو: در ادمین کالا سعی کرده ایم تمام مشخصات فنی سوئیچ ها را در یک جا فراهم کنید تا قابلیت مقایسه سوئیچ ها وجود داشته باشد.
  • فروش آنلاین سوئیچ سیسکو = کاهش قیمت ها: سوئیچ های دست دوم و نو سیسکو ادمین کالا با قیمت هایی بسیار پائین تر از قیمت بازار به فروش می رسند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش کاوا

نحوه فروش سوئیچ سیسکو در ادمین کالا

فرآیند فروش ما در ادمین کالا تقریباً مشابه فروشگاه ویپشاپ است. ابتدا به آدرسی https://adminkala.com مراجعه کنید. در آن جا شما به راحتی میتوانید محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با مقایسه و فیلتر کردن سوئیچ ها از انتخاب خود مطمئن شوید. سپس محصول را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. اطلاعات بانکی برای واریز وجه در انتهای فرآینده فروش داده خواهد شد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *