معرفی شرکت اسنوم و محصولات آن

معرفی شرکت اسنوم و محصولات آن

شرکت SNOM در سال 1996 در شهر برلین آلمان تاسیس شد. این شرکت یکی از پیشگامان صنعت VOIP به شمار می آید. کیفیت بسیار خوب، امنیت بالا، هم خوانی با سایر دستگاه های برند های دیگر،طراحی زیبا و قیمت مناسب تلفن های IP برای مشتری از جمله مشخصه های این کمپانی می باشد.

شرکت SNOM با ارائه پروتکل TLS (امنیت لایه انتقال) در سال 2003 و پرتکل SRTP (پرتکل انتقال امن بلادرنگ) در سال 2004، توانست استاندارد های جدیدی را درصنعت VOIP پایه گذاری نماید.

شرکت SNOM رنج وسیعی از تلفن های IP را تولید می نماید. که شامل تلفن های IP رومیزی، تلفن های کنفرانس و تلفن های بیسیم Dect می باشد.

تلفن های رومیزی

شرکت SNOM دارای محصولات متنوعی از تلفن های IP رومیزی است . این تلفن ها علاوه بر ظاهری زیبا از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشندکه در دفتر های کوچک تا شرکت ها و ادارات بزرگ با زیر ساخت های متعدد شبکه مورد استفاده قرار می گیرند.

تلفن های کنفرانس

تلفن جدید کنفرانس این شرکتpoint Meeting نام دارد.این تلفن کنفرانس تنها تلفن های کنفرانس SIP است که توانایی کار با Microsoft Office Communication Server 2007 را دارا می باشد.

این تلفن های کنفرانس برای اتاق هایی با مساحت بیش از 30 متر مربع و یا 10 شرکت کننده مناسب می باشند.

تلفن های بیسیم DECT

تلفن های بیسیم شرکت SNOM قابل استفاده در شرکت ها و ادارات مختلف می باشند. این تلفن های بیسیم VoIP علاوه بر ارتباط بدون تداخل دارای کیفیت مناسب و طراحی زیبا هستند و می توان 9 عدد گوشی DECT را در ایستگاه پایه رجیستر کرد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *