معرفی شرکت سیسکو و توضیحات مرتبط این شرکت

معرفی شرکت سیسکو و توضیحات مرتبط این شرکت

شرکت سیسکو  قطعاً یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه در دنیا می باشد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی تولید کرده و با سه نام تجاری مختلف سیسکو،لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می رساند. شرکت کاوا محصولات VOIP شرکت Cisco و LINKSYS را انتخاب نموده و در معرض انتخاب مشتریان خود قرار داده است.

شرکت سیسکو برای ارتباطات صوتی و تصویری راه حل های گوناگون نرم افزاری و سخت افزاری ای را ارائه می نماید. برای مثال برخی از روترهای سیسکو این قابلیت را دارند که با افزودن ماژول هایی به عنوان یک سانترال IP نیز عمل نمایند و گوشی های IP مستقیما در آن روتر ها رجیستر گردد.

سانترال های سخت افزاری

یکی از محصولات سخت افزاری شرکت سیسکو برای ارتباطات یکپارچه دستگاه Cisco Unified Communicatin 540 می باشد. این دستگاه به تنهایی نقش یک سانترال IP به همراه گیت وی برای ارتباط با خطوط آنالوگ و هم چنین شبکه بیسیم و ویژگی های بسیار دیگری می باشد.

نرم افزار Call Manager

یکی از محصولات نرم افزاری شرکت سیسکو Cisco Unified Communication Manager نام دارد . این نرم افزار در حقیقت یک سانترال IP بسیار حرفه ای برای ارتباطات تلفنی در سازمان ها و ادارات مختلف است .CUCM به عنوان یک سیستم مرکزی تماس تمام اطلاعات دقیق مرتبط با سخت افزارهای Voice را جمع آوری می کند و به دلیل پشتیبانی از پروتکل های مختلف مانند SIP ,IAX ,SCCP دارای مزیت های فراوانی می باشد . این نرم افزار قابلیت مدیریت 30000 تلفن IP را با استفاده از 20 سرور دارا می باشد .

تلفن های IP

شرکت Cisco گستره وسیعی از تلفن های IP را تولید می نماید که به جرعت می توان گفت که هر نیازی را می تواند پاسخگو باشد. از گوشی های ساده یک خط گرفته تا گوشی های 6 خط و تصویری. کیفیت ساخت تلفن های سیسکو از لحاظ سخت افزاری بسیار بالا بوده و در عین حال ظاهر زیبای آن گوشی ها هر کاربر را وسوسه می نماید که از این تلفن ها استفاده نماید.

گیتوی های Linksys

مبدل های آنالوگ یک و دو پورت و گیت وی های چهار و هشت پورت Linksys در بازار ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای مثال در بسیاری از کاربردهای کوچک، از دستگاه های SPA3102 استفاده می شود. این دستگاه ارزان قیمت با دارا بودن یک پورت FXS و یک پورت FXO می تواند به سادگی دو خط تلفن را بین دو نقطه منتقل نماید.

سانترال خانگی Linksys

دستگاه SPA9000 یک سانترال کوچگ خانگی می باشد که دو پورت FXS داشته و قابلیت پشتیبانی 4 تا 16 خط شهری را دارا می باشد. با استفاده از این دستگاه ارزان قیمت می توان سیستم های تلفنی IP را حتی در منزل یا دفاتر بسیار کوچک نیز تجربه نمود.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *