معرفی محصولات تلفنی پلیکام و مزایای محصولات

معرفی محصولات تلفنی پلیکام و مزایای محصولات

شرکت پلی کام یکی از پیشگامان در عرصه تولید محصولات متنوع تلفنی می باشد. کیفیت محصولات این کمپانی در میان شرکت های تولید کننده تلفن های IP استاندارد مقام اول را به خود اختصاص داده است. این کمپانی با وجود ارائه کیفیت بالای محصولات، قیمت تجهیزات خود را نیز بسیار رقابتی نگاه داشته است.

تلفن های IP رومیزی

تلفن های سری Polycom SoundPoint IP

این سری از تلفن های IP پلی کام تلفن هایی با کیفیت صدای HD را سازگار با پروتکل SIP ارائه می نمایند. این تلفن ها به گونه ای طراحی شده اند که کارایی بسیار بالایی را ارائه نمایند.

تلفن تصویری VVX 1500

تلفن تصویری حرفه ای 6 خط پلی کام با صفحه نمایش لمسی و دوربین 5 مگاپیکسل که قابل اتصال به سیستم های ویدئوکنفرانس و سیستم های تلفنی SIP می باشد به مدیران این امکان را می دهد که بر روی میز خود تلفن و سیستم ویدئو کنفرانس را یک جا داشته باشند.

تلفن های بی سیم

هر جایی که نیاز به تلفن های بیسیمی داشته باشید که با سیستم تلفنی شما به راحتی ارتباط داشته باشد، پلی کام راه حل مناسبی را برای نیاز شما ارائه می نماید.

تلفن های DECT

تلفن های KIRK پلی کام که در فرکانس هایی شبیه فرکانس گوشی های موبایل کار می کنند و با قابلیت Roaming خود می توانند محیط کارخانه یا کارگاه شما را تحت پوشش خود قرار داده و به مهندسین این امکان را می دهد که بدون از دست دادن تماس های تلفنی خود به راحتی در محیط کارخانه رفت و آمد نمایند.

تلفن های کنفرانس

تلفن های کنفرانس پلی کام در جاهایی مورد استفاده قرار می گیرند که دو گروه از افراد بخواهند با یکدیگر درباره موضوعی صحبت نمایند و امکانات برگزاری جلسه به صورت ویدئو کنفرانس وجود نداشته باشد. یا اینکه گروهی بخواهند با شخصی که درمنطقه ای برای ارائه گزارش رفته است و مثلا با موبایل خود می خواهد گروه تصمیم گیرنده را در جریان آن رویداد قرار دهد، صحبت نمایند.

این تلفن های کنفرانس در مدل های آنالوگ، بیسیم و IP تولید شده اند و بسته به هر نیاز مدل خاصی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تجهیزات مخصوص Microsoft

محصولات سری CX پلی کام به طور خاص برای استفاده با Microsoft Office Communication Server 2007 تولید شده اند و از مزایای منحصر به فردی برخوردار می باشند.

کیفیت صدای HD، وضوح و Full Duplex بودن صوت، ویژگی ها و مزایای ارتباطات یکپارچه را ملموس تر می نماید.

دستگاه Polycom CX 5000

این دستگاه با قابلیت منحصر به فرد انتقال تصویر 360 درجه از محیط اتاق کنفرانس و نمایش اتوماتیک شخصی که در حال صحبت کردن می باشد کارایی یک سیستم ویدئو کنفرانس کامل را به نرم افزار Microsoft OCS می افزاید. و در هنگامی که شخص تماس گیرنده مجهز به چنین سیستمی نباشد همانند یک تلفن صوتی عمل می نماید.

Polycom CX100,200,300,500,600,700 & 3000

محصولات سری CX پلی کام برای راه حل های ارتباطی یکپارچه مایکروسافت که به OSC و یا Lync معروف می باشند طراحی شده است. این تجهیزات هم می تواند به عنوان یک گوشی USB و یا یک تلفن IP استاندارد مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت صدای HD و کاربری ساده این گوشی ها از دیگر خصوصیات این گوشی ها می باشد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *