معرفی شرکت کوئینتم و محصولات آن

معرفی شرکت کوئینتم و محصولات آن

شرکت کوئینتم یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده گیتوی های آنالوگ و دیجیتال VOIP می باشد. محصولات کوئینتم اگر چه گران قیمت ترین گیتوی های VOIP می باشند اما در بازار ایران جزء پر طرفدارترین گیتوی ها در میان مشتریان محسوب می شوند و از لحاظ پایدارترین گیتوی ها محسوب می گردند. با استفاده از محصولات کوئینتم حتی پس از سال ها استفاده نمی خواهد نگران ایجاد وقفه در ارتباطات تلفنی خود باشید.

کامل ترین لیست گیت وی های VoIP را از لحاظ تنوع شرکت کوئینتم که جدیدا با شرکت NET تلفیق شده است به خود اختصاص می دهد.

بر خلاف سازندگان دیگر محصولات گیتوی که معمولا طیف خاصی از گیتوی ها را ارائه می نمایند، این کمپانی رنج بسیار کاملی از گیتوی ها ارائه می نماید.

گیتوی های سری AF

گیتوی های دو الی هشت پورت FXO و FXS و یا ترکیبی از FXO/FXS در این دسته قرار دارد. این گیتوی ها پروتکل های SIP و H.323 را پشتیبانی کرده و امکان تنظیمات کاملا حرفه ای را نیز در اختیار کاربر قرار می دهند.

این دسته از محصولات به اصطلاح رومیزی اتلاق می گردند و معمولا مورد استفاده کاربران SOHO قرار می گیرد.

گیتوی های سری AX

این دسته از محصولات شرکت کوئینتم محصولات آنالوگ حرفه ای تر این کمپانی را تشکیل می دهد که معمولا مورد استفاده کاربران Enterprise قرار می گیرد. این تجهزات به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت قرار گیری در Rack را دارا بوده و در دو مدل معمولی وSurvivable ( با منبع تغذیه اضافی ) ارائه می گردند. گیت وی های این دسته خود به چهار دسته AXT که فقط پورت FXO دارند، AXG که فقط پورت FXS دارند، AXM که هم پورت FXS و هم پورت FXO دارند و دسته AXE که ترکیبی از پورت های FXO و FXS را دارا می باشند، تقسیم می گردند.

گیتوی های سری DX

گیت وی های دیجیتال کوئینتم از یک پورت E1 با هشت کانال فعال شروع می گردد و تا گیت وی هایی با ظرفیت هشت E1 با 120 کانال فعال ارائه می گردد.

ویژگی بارز این گیتوی ها تفکیک خطوط و کانال های در هنگام انتقال E1 ها می باشد. بدین معنا که برای مثال اگر دو خط E1 را با استفاده از این گیتوی ها انتقال دهیم اما فقط 10 کانال فعال داشته باشیم، فقط پهنای باند مورد استفاده این 10 کانال فعال از خط انتقال گرفته خواهد شد و نه پهنای باند مورد نیاز برای 60 کانال!

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *