معرفی شرکت موتورلا و توضیحات مرتبط این شرکت

معرفی شرکت موتورلا و توضیحات مرتبط این شرکت

شرکت موتورلا با سابقه ای 80 ساله در ارائه و تولید سیستم های ارتباطی و مخابراتی، یکی از پیشگامان و قدرتمندترین شرکت های جان در زمینه طراحی و ساخت محصولات بی سیم در باندهای فرکانسی بدون لایسنس و با لایسنس به شمار می رود. امروزه شرکت موتورلا طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی، کامپیوتری . مخابراتی خصوصاً ادوات مخابراتی بی سیم را ارائه می نماید که شرکت کاوا ارتباطات هوشمند ارائه دهنده لینک های بیسیم نقطه به نقطه(point-to-point) این شرکت می باشد.این لینک های بی سیم توانایی برقراری ارتباطات تا بردی حدود 200 کیلومترو پهنای باندی در حدود300 mbps را دارا می باشند.

محصولات بیسیم شرکت موتورلا که برای برقراری ارتباط رادیویی بین دو نقطه کاربرد دارد، به محصولات PTP معروف می باشند. این محصولات با عملکرد در فرکانس های 5.4 GHz و 5.8 GHz یک ارتباط رادیویی قابل اطمینان ، با عملکرد بالا و مقرون به صرفه را جهت ارسال اطلاعات ، صدا و تصویر تقریباً در کلیه محیطهای Outdoor فراهم می آورند.

از جمله کاربردهای این تجهیزات، انتقال ارتباط اینترنتی پر سرعت بین دو نقطه و برقراری لینک ارتباطی بی سیم بین دفاتر یک سازمان می باشد.

PTP300

سرعت ارسال داده (گذردهی) این محصول در شرایط بدون لایسنس25 Mbps می باشد که با افزودن یک لایسنس تا50.Mbps افزایش می یابد. این محصولات در شرایط بدون دید مستقیم برای برد های متوسط مناسب بوده، و در شرایط دید مستقیم بردی در حدود 250 کیلومتر را ارائه می نمایند. برد فوق العاده بالای این محصولات از جمله ویژگی های منحصر بفرد محصولات شرکت موتورلا می باشد که در نوع خود بی نظیر می باشد. هم چنین این تجهیزات در شرایط نا مساعد جوی و بارندگی شدید نیز قادر به انجام وظیفه می باشند.

PTP 500

محصولات سری PTP500 در دو نسخه Lite و Full ارائه شده است. تفاوت عمده این دو نسخه در قیمت و نرخ ارسال اطلاعاتشان است. سرعت ارسال داده (گذردهی) این محصول در نسخه لایت 52 Mbps می باشد که با افزودن یک لایسنس و ارتقاء آن به Full تا105.Mbps افزایش می یابد. این محصولات در شرایط بدون دید مستقیم برای بردهای متوسط مناسب بوده، و در شرایط دید مستقیم بردی در حدود 250 کیلومتر را ارائه می نمایند.

PTP600

محصولات سری PTP600 نیز در دو نسخه Lite و Full ارائه می گردد. گذردهی این محصول در نسخه لایت 150 Mbps می باشد که با افزودن لایسنس و ارتقاء آن به Full تا300.Mbps افزایش می یابد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *