گسترش ویدئو کنفرانس توسط AT&T و Orange

att-logo

شرکت AT&T و شرکت Orange سرویس های ویدئو کنفرانس را با همکاری یکدیگر گسترش می دهند. این دو شرکت امروز اعلام کردند به مشتریان تجاری ویدئو کنفرانس یکدیگر امکان می دهند تا با یکدیگر سرویس ویدئو کنفرانس برقرار کنند.

این دو اپراتور برای سرویس های از پایانه های ویدئو کنفرانس سیسکو استفاده می کنند. به نظر می رسد همکاری اپراتورهای موبایل برای ارائه سرویس کنفرانس رواج بیشتری یافته است. اخیراً 9 اپراتور بزرگ مخابراتی اتحادیه جلسه جهانی را برای تأمین سرویس های ویدئو کنفرانس تشکیل دادند. مقاله اتحادیه جهانی برای جلسه های ویدئو کنفرانس را نگاه کنید.

گسترش ویدئو کنفرانس توسط AT&T و Orange

سرویس ویدئو کنفرانس نیازهای خاصی دارد که با سرویس های دیتا مانند دسترسی به اینترنت متفاوت است. مثلا این سرویس علاوه بر پهنای باند بالا احتیاج به تأخیر خیلی پائین و خطای خیلی کم در ارسال بسته های ویدئو کنفرانس دارد. به همین دلیل اپراتور ها بیش از گذشته به سمت همکاری با یکدیگر برای فراهم کردن سرویس انتقال دیتای مناسب برای جلسات ویدئو کنفرانس رفته اند.

متأسفانه در حال حاضر چنین حرکتی از سمت اپراتور ها و ISPهای ایرانی دیده نمی شود. اما این فرصت تجاری برای آن ها وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویدئو کنفرانس صفحه “آشنایی با ویدئو کنفرانسشرکت کاوا را ببینید.

مطلب مرتبط : با ویدئو کنفرانس هزینه های خود را کاهش داده و سریعتر جلسات خود را برگزار کنید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

  1. khashayar shayesteh گفت:

    با سلام لطفا شماره تماس خود را برای من ارسال بفرمایید.
    با تشکر 09122548227

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *