چه برندی برای خرید ویدئو کنفرانس مناسب است؟ معرفی ویدئو کنفرانس ها

چه برندی برای خرید ویدئو کنفرانس مناسب است؟ معرفی ویدئو کنفرانس ها

HDVideoconferencing[1268729031822product]

در حال حاضر چندین برند برای خرید ویدئو کنفرانس در بازار ایران وجود دارد. سیسکو و پلیکام بهترین برندها هستند اما تجهیزات دیگری را نیز می توان یافت. اما کدام تولید کننده بهترین تجهیرات و راه حل های ویدئو کنفرانس را ارائه می کند. برای پاسخ به این سوال موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • سازنده تجهیرات ویدئو کنفرانس باید مجموعه زیادی از محصولات داشته باشد. داشتن پروفایل گسترده به معنای توانایی و تجربه سازنده است.
  • شهرت خوب و تاریخچه طولانی: هر چه سازنده مدت بیشتری در بازار ویدئو کنفرانس بوده باشد مطمئناً تجربه بیشتری دارد. خرید برندهای جدید ویدئو کنفرانس میتواند ریسک زیادی داشته باشد.
  • تیم قوی تحقیق و تسعه: آیا سازنده تجهیرات محصولات را خود توسعه داده یا اینکه کپی کرده است؟
  • رضایت مشتریانی که قبلا خرید کرده اند. اگر سازنده تجهیزات ویدئو کنفرانس سابقه طولانی حضور در بازار داشته باشد مطمئناً می توانید کسانی را پیدا کنید که قبلا خرید کرده اند.
  • دانش فنی نمایندگی های: این به معنی پشتیبانی بهتر و دردسر کمتر است. با شرکت کاوا ارتباطات هوشمند برای این منظور تماس بگیرید!
  • ترکیب با سایر سیستم ها و سرویس ها: مثلا پلیکام با مایکروسافت Lync ترکیب می شود و سیسکو دارای راه حل کامل برای ویدئوکنفرانس و VoIP است.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *