راهکاری ارزان برای کسب و کار کوچک شما

 

کسب و کارهای کوچک همیشه تحت تاثیر شرکت های بزرگ قرار دارند. شروع یک ایده جدید، یک شرکت خدماتی، فروش محصولات و یا هر نوع کسب و کار دیگر نیازمند سرمایه اولیه و هوش بازاریابی جهت معرفی و برندسازی خود است. مسلما شرکت هایی که سال ها در زمینه ای فعالیت دارند از لحاظ سرمایه و برند در سطح بالاتری هستند و رقابت با این شرکت ها در ابتدا تقریبا غیر ممکن است. بنابراین برای شروع یک کسب و کار جدید با سرمایه کم باید از راهکارهای هوشمندانه استفاده کرد.

فرض کنید شما یک شرکت کوچک و نوپا در زمینه طراحی دیجیتال دارید. خدمات شما شامل طراحی سایت، طراحی بروشور و کارت ویزیت است. سایت شما و آگهی های تبلیغاتی منجر به پیدا شدن مشتری و تماس با شرکت شما شده است.

تا اینجای کار شما موفق به هدایت مشتری به سمت شرکت خود شده اید. اما هنوز چیزی را به دست نیاورده اید. مهم ترین موضوع برای کسب و کارهای نوپا اعتماد مشتری به مجموعه است. مشتری که اولین بار است با شما تماس می گیرد و هیچ اطلاعاتی در مورد شرکت شما ندارد در همان ابتدای کار باید شاهد یک وجه تمایز و یک جذابیت خدمات شما باشد. باید باور کند که شما یک مجموعه سازمان یافته و منظم هستید.

مشتری شما باید در اولین ملاقات که همان تماس با شرکت شما است زمانی که پشت خط منتظر است با شنیدن پیام هایی مجذوب خدمات ارایه شده شما شود. بنابراین شما نیاز به یک منشی دیجیتال روی یک سیستم تلفنی هوشمند دارید. سیستمی که بتواند نیازهای عمومی شرکت شما را برآورده کند.

این موضوع را با ذکر یک مثال برای شما شرح می دهیم. فردی با شرکت شما تماس می گیرد و تماس به این صورت آغاز می شود:

با سلام، شما با شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس گرفته اید جهت برقراری ارتباط با واحد طراحی سایت عدد یک، واحد طراحی کارت ویزیت عدد دو، طراحی بروشور عدد سه، مدیریت عدد چهار، ارسال فکس عدد پنج و جهت برقراری ارتباط با اپراتور منتظر بمانید.

ممکن است فعالیت شما به صورت انفرادی باشد و تمام مسیرهای تماس ورودی روی منشی تلفنی به شما ختم شود، اما این نوع ارائه خدمات برای مشتری های شما جذاب است. شاید شما اکثر اوقات در پروژه باشید و نخواهید مشتری شما بفهمد که در دفتر کارتان نیستید، با استفاده از این سیستم تلفنی تمام تماس ها را روی موبایل خود مسیردهی کنید. ساده ترین و ارزان ترین راهکار برای چنین کسب و کارهایی استفاده از مراکز تلفن کم ظرفیت و ارزان قیمت نیوراک سری WROC است. شما می توانید در نقشه زیر ارتباطات و قابلیت هایی که WROC در اختیار شما قرار می دهد را مشاهده کنید.

لطفا با تامل نگاه کنید!

این دستگاه امکانات زیر را به شما خواهد داد:

  • ارتباط با یک خط شهری
  • ارتباط با یک تلفن آنالوگ یا دستگاه فکس
  • دسترسی به خطوط شهری از بیرون شرکت
  • اشتراک گذاری فایل و پرینتر
  • تماس رایگان اینترنتی از هر شهر یا کشور با داخلی های شرکت
  • امکان اتصال مودم 3G و اشتراک گذاری اینترنت به صورت کابلی و WIFI
  • آدرس دهی اتوماتیک به تمام تجهیزات سخت افزاری شبکه

با توجه به وجود کسب و کارهای مشابه بسیار در بازار کار همیشه باید به دنبال ویژگی های خاص جهت متمایز کردن خدمات خود باشیم. راهکاری پیشنهادی ما یکی از مهمترین موارد جهت تعامل بیشتر با مشتری است. جذابیت منشی تلفنی، مجموعه شما را در نظر مشتری منظم و سازمان یافته نشان می دهد و در نتیجه حس اعتماد در ذهن مشتری رشد خواهد کرد.

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی این لینک کلیک کنید.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *