LifeSize UVC ClearSea چه وظیفه ای دارد؟

LifeSize UVC ClearSea چه وظیفه ای دارد؟

سرویسی از مجموعه LifeSize UVC Platform که وظیفه ارتباط دستگاه های همراه ( موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ) با جلسات ویدیوکنفرانس را بر عهده دارد.

کاربرد این سرویس برای مجموعه هایی است که بعضی از پرسنل کلیدی آن غالبا در سفر یا در بخش های مختلف در حال حرکت هستند. با استفاده از این سرویس این قبیل پرسنل تنها با دسترسی به اینترنت یا شبکه بیسیم داخلی شرکت می توانند با هر وسیله ای با سایر بخش ها و پرسنل در ارتباط ویدیویی باشند.

ماهیت LifeSize UVC ClearSea یک سرور مجازی است که همراه با نصب LifeSize UVC Platform نصب می شود.

مانند سایر سرویس ها برای فعال سازی نیاز به لایسنس دارد ولی می توان نسخه Trial سی روزه آن را نیز به رایگان فعال نمود.

می توان برای آن دو آدرس IP یکی برای دسترسی داخلی و دیگری برای دسترسی خارج از مجموعه تعریف کرد.

هر دستگاهی با مرور آدرس IP اختصاص داده شده به ClearSea در مرورگر خود ، رابط کاربری آن را مشاهده می کند که از طریق همین رابط می تواند برنامه متناسب با سیستم عامل دستگاه خود را دانلود کند. در حال حاضر رابط برای Android, iOS, Windows, Mac تعریف شده است.

پس از آن کاربران رجیستر شده در ClearSea با شناسه و پسورد می توانند به سرور متصل و با سایر کاربران ClearSea ارتباط ویدیوکنفرانسی برقرار کنند.

با استفاده از همین اپلیکیشن دانلود شده می توانید جلسات گروهی نیز ایجاد و کاربران دیگر را به آن دعوت کنید. در جلسات گروهی اتاق کنفرانسی در LifeSize UVC Multipoint به همان نام معرفی شده تشکیل می گردد تا میزبانی جلسات چند طرفه را بر عهده گیرد. در واقع ClearSea تنها یک پردازنده برای تبدیل پروتکل های ارتباطی محسوب می گردد و خود به تنهایی جلسات چند طرفه را میزبانی نمی کند.

در جلسات چند طرفه چون میزبان UVC Multipoint است ، سایر پایانه های ویدیوکنفرانس نیز می توانند به روش ساده با تماس با UVC Multipoint و ورود به جلسه با کاربران ClearSea ارتباط داشته باشند. به این شیوه کلیه شرکت کنندگان از هر جایی و با هر وسیله ای می توانند در جلسات ویدیوکنفرانس مجموعه حاضر شوند.

Image result for lifesize uvc clearsea

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *