توضیح LifeSize Phone و کاربرد آن

توضیح LifeSize Phone و کاربرد آن

در حال حاضر نسل 2 LifeSize Phone همراه با سیستم هایی نظیر LifeSize Room ارائه میگردد تا به عنوان یک میکروفون و اسپیکر پر قدرت در سالنهای بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

نسل 2 دارای یک صفح لمسی رنگی است و از طریق آن می توان عموم کارهای لازم در یک جلسه مثل برقراری تماس ، کنترل صدا و تصویر ، ارائه Presentation ، انتخاب سورس فعال و غیره را انجام داد درحالی که در نسل 1 تنها امکان برقراری تماس وجود داشت.

LifeSize Phone از طریق یک کابل شبکه معمولی مستقیما به کدک سیستم LifeSize متصل و علاوه بر دریافت برق ، کلیه فرمان ها و سیگنال های صوت را از کدک دریافت و به آن ارسال می کند.

نسل 1 از LifeSize Phone یک قابلیت بسیار کارآمد دارد و آن این که در صورت اتصال مستقیم به شبکه می تواند به عنوان یک IP Phone سالنی ایفای نقش کند.

برای استفاده به این شکل ، پورت شبکه آنرا به یک کابل شبکه POE وصل کنید. سیستم روشن و ویزاردی برای تنظیمات اولیه به صورت خودکار شروع به کار می کند.

پس از طی مراحل ویزارد Phone دارای یک آدرس IP خواهد بود. می توانید با مرورگر روی کامپیوتر خود به رابط وب آن وصل شده و تنظیمات بیشتری روی آن انجام بدهید.

LifeSize Phone می تواند از در سرور H.323, SIP رجیستر شده و یا به صورت مستقیم با شماره گیری آدرس IP یک سیستم دیگر اقدام به برقراری ارتباط کند.

در این شرایط صدا با کیفیت خوب در سالن پخش خواهد شد و صدای سالن از طریق 16 میکروفونی که در دور این دستگاه قرار دارند به سایت مقابل ارسال گردد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *