آموزش کامل کانفیگ گوشی های لایف سایز

بر روی صفحه خود گوشی می توان ip  که گرفته است را دید که با زدن آن ip  در مرورگر وب خود می توان وارد صفحه اول گوشی به شکل زیر رفته و با زدن لینک وسط صفحه به قسمت تنظیمات گوشی وارد می شویم.

نکته:مطمئن شوید که پلاگین فلاش پلیرمرورگر نصب شده باشد وگرنه به صورت کامل نمی توان صفحات را دید.

آموزش کامل کانفیگ گوشی های لایف سایز

lifesize-1

در صفحه بعد پسورد پیشفرض (1234) را وارد می کنیم و دکمه submit  را می زنیم.

lifesize-2

جهت رجیستر کردن داخلی در تلفن وارد تب preferences شده و سپس از منوی کنار بر روی گزینه communications کلیک کرده و در صفحه باز شده گزینه sip را انتخاب می کنیم.

lifesize-3

در این صفحه گزینه sip را enable  می کنیم. در مقابل sip username نام داخلی را می نویسیم. در مقابل Authorization Name شماره داخلی را می نویسیم و پسورد داخلی را در مقابل Authorization password وارد می کنیم. گزینه sip registrar را enable کرده و آدرس سرور خود را در مقابل registrar hostname می نویسیم. مقابل کادر registrar ip port و udp signaling port را با 5060 پر می کنیم و در آخر هم گزینه save changes را می زنیم.

در همان تب preferences با انتخاب گزینه Audio  از منوی ظاهر شده کنار صفحه می توان کدک ها و ترتیب اجرای آنها رو دید.

lifesize-4

که بهتر است با دکمه های بالا و پایین کنار جدول کدک های G.729 وG.711(u-law) وG.711(a-law) را به بالای جدول منتقل کنیم و هم چنین در این صفحه امکان کم و زیاد کردن صدای زنگ و صدای شماره گیری و غیره را انجام داد.

در همین تب از منوی کنار گزینه security را انتخاب کرده و سپس گزینه General را انتخاب می کنیم و در این صفحه امکان فعال و غیر فعال کردن دسترسی های HTTP و SSH وtelnet و  snmp وجود دارد و گزینه بعدی در این منو گزینه Password می باشد که امکان عوض کردن پسورد ادمین سیستم را به ما می دهد.

lifesize-5

lifesize-6

در همان تب preferences با انتخاب گزینه system و سپس system reset صفحه ای باز شده که به ما امکان backup گیری  و restore کردن تنظیمات و هم چنین ریست فکتوری کردن تنظیمات را به ما می دهد.

البته جهت ریستور کرده بکاپ تنظیمات باید از مرورگر internet explorer استفاده کرد.

lifesize-7

در تب call manager می توان از طریق وب شماره گیری انجام داد و یا به تماس دریافتی پاسخ داد.

lifesize-8

از طریق گزینه های تب Diagnostics می توان جهت لاگ گیری و تهیه گزارشات تماس استفاده کرد و هم چنین گزینه آخر این منو (system reboot) جهت ریبوت تلفن مورد استفاده قرار می گیرد.

lifesize-9

از طریق تب Maintenance می توان جهت آپگرید فریم ور تلفن استفاده کرد که باید با مرورگر internet explorer به این قسمت وارد شد.

lifesize-10

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *