Codian MCU 4505 یک محصول کارآمد در ارتباطات همزمان!

Codian MCU 4505 یک محصول کارآمد در ارتباطات همزمان!

یک MCU بسیار کارآمد با رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک با ظرفیت 12 ارتباط همزمان. این سیستم قابلیت ارتقای کیفیت جلسات تا HD را نیز دارا می باشد.

امکان برقراری ارتباط از طریق شماره گیری مستقیم آدرس IP یا آدرس اطاق کنفرانس در Gatekeeper و یا Extension در زمانی که سیستم در یک SIP Registerar ثبت شده باشد.

بسیاری از تجهیزات ارتباطی تنها در صورت رجیستر شدن در Gatekeeper یا SIP Server امکان خدمات دهی دارند یا بسیاری از سرویس ها تنها در صورت رجیستر شدن در اختیار قرار می گیرد ولی این MCU می تواند تماس مستقیم پایانه ها با شماره گیری آدرس IP را دریافت و جلسه چند طرفه را برگزار نماید.

Codian 4505 دارای یک Gatekeeper داخلی است که می تواند پایانه ها را در خود رجیستر و تماس ها را مدیریت کند. این Gatekeeper داخلی می تواند با سایر Gatekeeper ها تعامل داشته باشد.

از طریق رابط کاربری به سادگی می توان جلسه ای را تولید و بلافاصله یا در زمان معینی آن را راه اندازی کرد. از طریق همین رابط می توان کاربران را مدیریت یا به جلسه دعوت کرد.

امکان Stream جلسات قابلیت مهمی است که این MCU دارد. کاربران ناظر جلسه که قصد شرکت در جلسه را ندارند و تنها می خواهند بیننده  یا شنونده جلسات باشند ، می توانند از طریق قابلیت Stream این سیستم توسط مرورگر خود پای کامپیوتر نظاره گر جلسه باشند.

کاربران در گروه های مختلف با دسترسی های مشخص در سیستم قابل تعریف هستند.

دارای بخشی نظیر دفتر تلفن است که آدرس پایانه ها را در خود نگه می دارد تا برای تشکیل جلسات و دعوت از طریق MCU در دسترس باشند.

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند در حال حاضر امکان ارائه و پشتیبانی از محصول را دارد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *