توضیح ارتباطات مفید و یکپارچه شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

توضیح ارتباطات مفید و یکپارچه شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

clip_image002

در تجارت امروزی تکنولوژی مسیری بسیار طولانی جهت برقراری ارتباطات پیش روی بشر قرار داده است . ایمیل ، تلفن ، چت و کنفرانس های مختلف امکان انجام کارهایی را فراهم کرده است که 20سال پیش حتی قابل تصور هم نبود. اما همزمان با روی کار آمدن روش های ارتباطی نوین ،آن ها بسیار مستقلانه توسعه یافته اند و حتی در موازات یکدیگر باعث ایجاد سیلوهای ارتباطی گوناگونی شدند . چنین سیلوهای مستقل و از هم گسیخته بشر را به سمت افزونگی اطلاعات و عدم بهره وری برای کاربران و مدیران هدایت کرده است. محافظت از ساختار های مختلف ارتباطی چندگانه در راستای اهداف تجارت و شرایط بومی کاری بسیار سخت و پر هزینه است. این گسیختگی روش های ارتباطی و عملکرد بی تفاوت نسبت به یکدیگر باعث مشکلات زیادی برای مدیران و همین طور کاربران شده است :

  • مادامی که سیلوهای ارتباطی هرکدام بستر عملیاتی خود را در اختیار دارند- که معمولاً همراه تکنولوژی خاص خویش است – نیازمند اهراز هویت جداگانه، راهبری و نگه داری جداگانه و داده پردازی جداگانه می­ شوند که خود باعث هزینه بر بودن و در عین حال سختی در راهبری سیستم می شوند و حتی حفظ آن ها در راستای اهداف سازمان و قوانین دولتی کاری سخت و طاقت فرسا می باشد.
  • کاربران نهائی این سیستم ها نیز مجبور به حفظ و نگهداری شماره های تماس مختلف، حساب کاربری جداگانه و در تعامل روزمره با عدم یکپارچگی سیستم های ارتباطی باشند.برای مثال یک کاربر نمی تواند با یک سیستم ارتباطی مانند کامپیوتر تماس تلفنی برقرار کنند.در حالی که روی همان کامپیوتر می تواند چت کند، وضعیت مخاطب را ببیند و یا ایمیل ارسال کند. این اتفاق در سمت مقابل برای تلفن ها نیز به همین صورت است. در نتیجه می توان گفت که ارتباطات از یکدیگر مجزا هستند و عدم موفقیت در همکاری های تیمی و نو آوری را منجر می شوند.

clip_image004

کارشناسان فناوری اطلاعات در سال های اخیر به دنبال روش هایی جهت بهبود روش های ارتباطی بوده اند تا بتوانند چنین مشکلاتی را کاهش دهند و پس از سال ها روشی نوین در عرصه ی ارتباطات ارائه کنند.

در این راستا شرکت کاوا ارتباطات هوشمند راهکار ارتباط یکپارچه را پیشنهاد می کند.این روش ارتباطی حذف کننده ی پیچیدگی های ارتباطی و قرار دهنده ی شما در مرکز تجارب ارتباطی است. هدف ما تلفیق تمامی روش های ارتباطی روزمره در یک سیستم واحد و متمرکز است در حالیکه از یک حساب کاربری و یک هویت استفاده می کنید.

clip_image006

شاید شما با خودتان بگوئید “این خیلی خوب است، اما همه ما در دوره ی اقتصادی چالش انگیز همراه با رکودی طولانی قرار گرفته ایم. چطور این روش نوین می تواند به سازمان من کمک کند؟

برای پاسخ به این سوال کافیست نگاهی به تاریخ داشته باشیم تا دریابیم که تجارت ها در طول زمان چگونه با این چالش ها مقابله کرده اند !

clip_image008

چیزی که برای همگان مشخص است تکرار دوره های چالش انگیز اقتصادی در طول زمان است. هنگامی که شما به یک تجارت موفق در این زمینه نگاه می کنید مطمئناً می بینید که نه تنها کاهش هزینه های عملیاتی و حذف هزینه ها را در برنامه ی خود قرار داده اند بلکه بهای صرفه جوئی شده را در راستای بهبود روش های کاری خود صرف کرده اند تا برای چالش های بعدی آماده تر باشند.

راهکار ارتباط یکپارچه کاوا به شما این امکان را می دهد تا بوسیله ی نوعی انتقال مثبت پایه های تجارت خود را به وسیله ی کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری مستمر، مستحکم تر از قبل نموده و مقاومت بیشتری نسبت به این چالش های اقتصادی داشته باشید.

clip_image010

هزینه های ارتباطی همواره قابل توجه بوده است. مخصوصاً زمانی که تجارت در سطوح جغرافیائی پراکنده است. راهکار ارتباط یکپارچه کاوا میتواند پس از اجرا به سرعت کاهش هزینه ها را در بر داشته باشد (برای مثال هزینه های سفر، عوارض، هزینه های موبایل و خدمات کنفرانس.) هم چنین به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های سنگین مدیریت و نگه داری سیستم های ارتباطی قدیمی را حذف نموده و صاحب یک سیستم ارتباطی یکپارچه شوید.

راهکار ارتباط یکپارچه کاوا همچنین به شما کمک می کند تا خروجی های تجاری خود را بوسیله ی بهبود بهره وری و ترویج همکاری ها بهبود ببخشید. ارتباطات موثرتر از طریق راهکار ارتباط یکپارچه می تواند بهبود فرایندهای تجاری را بوسیله کاهش زمان و کار مورد نیاز برای وظائف نیازمند ارتباط در برداشته باشد و هم چنین حذف کننده ی تاخیرات، تکرارها و دوباره کاری های ارتباطی در فرایند های تجاری می شود.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *