Eagle Eye Director چیست؟ ارائه تکنولوژی Voice Track توسط شرکت پلی کام

Eagle Eye Director چیست؟ ارائه تکنولوژی Voice Track توسط شرکت پلی کام

برای اولین بار این شرکت POLYCOM بود که در محصولات View Station خود تکنولوژی Voice Track را به بازار ویدئوکنفرانس ارائه کرد.

این تکنولوژی تا سری VSX 8000 هم چنان با ردیابی منبع صوتی از طریق یک میکروفون ثابت ادامه پیدا کرد تا در سری HDX نوع کاملا کارآمد و دقیق از Voice Track که مبتنی بر هوش مصنوعی بود ، در شرکت POLYCOM طراحی و تولید گردید.

کدک POLYCOM Eagle Eye Director با الگوریتم بسیار پیچیده و پیشرفته علاوه بر جهت صدای ورودی از روی حالات حرکت اجزای صورت و بدن سخنگوی اصلی را تشخیص و دوربین را با زوم مناسب روی وی متمرکز می کند.

با بهره گیری از Eagle Eye Director دیگر نیازی به وجود یک صحنه گردان برای جابجایی دوربین یا ذخیره و فعال سازی Preset ها در جلسات ویدیوکنفرانس وجود ندارد.

Eagle Eye Director با بهره گیری از دو دوربین دقیقا مثل یک کارگردان ، بهترین شرایط تصویر را از جلسه تهیه و زمانی که سایت مقابل در حال صحبت است یک تصویر کلی از نمای جلسه را توسط دوربین دوم برای سایت مقابل ارسال می کند.

image

هوش مصنوعی و چند پارامتری بودن حسگرهای Eagle Eye Director باعث می شود مشکلات موجود در Voice Track های مبتنی بر جهت صدای ورودی نظیر گیج شدن و گمراهی دوربین در حالت وجود نویز برطرف گردد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *