کاربردهای سیستم ویدیو کنفرانس در امور ترافیک هوایی

کاربردهای سیستم ویدیو کنفرانس در امور ترافیک هوایی

کلیه نهادهای مرتبط با امور حمل و نقل هوایی نظیرشرکت های هواپیمایی ، فرودگاهها و شرکت های تولید کننده و پشتیبانی کننده ، به صورت ذاتی دارای ویژه گی پراکندگی گسترده هستند در حالیکه در امور ترافیک هوایی اطلاع رسانی به موقع و اتخاذ فوری تصمیم نقش حیاتی دارد. بنابراین سیستمی دقیق و کارآمد ، جهت ارتباط زنده سریع و مطمئن ، نیازی ضروری این صنعت است.

شرکت های هواپیمایی با استفاده از این تجهیزات می توانند با دفاتر منطقه ای یا فرودگاه ، به طور آنی در تماس بوده و تصمیمات فوری و حیاتی را به سرعت اتخاذ نمایند.

فرودگاه ها با مجهز شدن به این سیستم میتوانند ارتباط با سایر فرودگاهها را توسعه داده و علاوه بر برگزاری جلسات بدون نیاز به سفر و جابه جایی افراد ، خروجی سیستم های کنترل و نظارت را برای تصمیم گیرندگان در نقاط دوردست ارسال نمایند.

سازندگان و متخصصین فنی این سازه های پیچیده عموما دور از دسترس بوده و تنها با تماس تلفنی و صوتی نمی توان موضوعات پیچیده را بدرستی تشریح کرد و جواب کاملی از این متخصصین دریافت نمود. در حالیکه با استفاده از یک سیستم ویدیوکنفرانس در مرکز حضور کارشناسان ، می توان با استفاده از تجهیزات جانبی شرح کاملی از مشکل را برای آنان ارسال نموده و پاسخ کاملی را دریافت نمود.

در صورت بروز سانحه نیازی به حضور ترکیب کامل تیم بررسی در محل وجود نداشته و تنها یک سیستم ویدیوکنفرانس با تجهیزات ساده ارتباط ماهواره ای می تواند از هر نقطه ای تصاویر را به صورت زنده برای کارشناسان و تصمیم گیرندگان ارسال نماید. این قابلیت در زمانی که محل سانحه در منطقه ای صعب العبور باشد اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *