آموزش کانفیگ و راه اندازی موتورلا PTP300

آموزش کانفیگ و راه اندازی موتورلا PTP300

نکاتی در ارتباط با کانفیگ و راه اندازی دو نوع رادیوی PTP 300 ( مدلهای PTP 54300 و PTP 58300 ):

جهت کانفیگ رادیوی موتورلا PTP300 در Recovery Mode :

می توان به کمک فشردن سوییچ واقع بر روی هر یک از دو PIDU ( مربوط به واحد Master یا Slave ) و سپس اتصال کابل POE به ODU ی مربوطه و فشرده نگاه داشتن سوییچ به مدت تقریبی 30 ثانیه ، وارد مود Recovery دستگاه PTP 300 شد . در این حالت می توان با قرار دادن رنج آی پی کامپیوتر در رنج آی پی دستگاه موتورولا و تایپ آی پی دیفالت رادیوی موتورلا PTP300 یعنی 169.254.1.1 ، صفحه مربوط به مود Recovery را در نرم افزار Browser مشاهده نمود . این صفحه در شکل 1 نمایش داده شده است .

clip_image002

شکل 1

با کمک این مود می توان عملیات خاصی نظیر آپگرید نرم افزاری یونیت ، تغییر IP ، Reset Factory و عملیات خاص دیگری را انجام داد . پس از کلیک بر روی تصویر شکل 1 ، تصویر شکل 2 نمایش داده خواهد شد .

clip_image004

شکل 2

 

جهت آپگرید نمودن نرم افزار داخلی رادیو ، ابتدا باید به سراغ آدرس زیر برویم :

http://motorola.wirelessbroadbandsupport.com/software/ptp/

حال اسم مدل دستگاه را انتخاب نموده ( به فرض PTP 300 ) و سپس قسمت دانلود آخرین نرم افزار مربوط به آن را یافته بر رویش کلیک می نماییم . در شکل 3 این بخش نمایش داده شده است .

clip_image006

شکل 3

برای دانلود این فایل باید نام و ایمیل خود را وارد نموده سپس مک آدرس یکی از دو یونیتی که میخواهیم آپگریدشان نماییم را نیز وارد کرده ، Submit را کلیک نماییم . لحظاتی بعد لینک دانلود نرم افزار برای آدرس ایمیلی که وارد کرده ایم ارسال می شود . به تصویر شکل 4 توجه فرمایید .

clip_image007

شکل 4

به کمک لینک دانلود ، فایل فشرده ای را دانلود نموده سپس آن را Extract می نماییم تا فایل *.dld2 از داخل آن خارج شود . سپس بر روی گزینه Browse در شکل 2 کلیک نموده ، فایل *.dld2 را از روی کامپیوتر پیدا کرده و سپس بر روی گزینه Upgrade Software Image کلیک می نماییم . در این وضعیت مطابق تصویر شکل 5 ، از کاربر سوال شده که آیا مایل به تکمیل فرآیند آپگرید نمودن نرم افزار رادیو می باشد یا خیر ؟ در صورت تمایل ، این مرحله را تایید نموده و با کمک کلید Next به صفحه بعد خواهیم رفت .

برای آشنایی با دیگر محصولات بی سیم موتورلا اینجا کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با فناوری بیسیم موتورلا اینجا کلیک کنید.

برای دریافت نسخه کامل این مقاله 18 صفحه ای لطفا درخواست خود به آدرس info@kavatelecom.com ارسال نمایید.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

  1. احدزاده گفت:

    سلام احدزاده هستم از شرکت آتی نگار.
    به دو لینک رادیوی PTP300 و PTP600 با لاینسس نیازمندی وجود دارد. لطفاً در صورت امکان همکاری بفرمایید. با سپاس

  2. سهیل گفت:

    سلام و با تبریک سال نو
    لطفا در رابطه با کانفیگ کردم بی سیم توضیح بدید ممنون می شم . منظورم کانفیگ کردن بی سیم به چه درد می خوره و برای چی هست و کسی که بی سیم داره باید حتما اونو کانفیگ کنه و آیا میشه بی سیم رو از با ند UHF به باند VHF تغییر داد؟ ممنون از راهنماییتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *