نرم افزار مایکروسافت Lync مناسب برای اندروید، آیفون، ویندوز 7 فون و Symbian

نرم افزار مایکروسافت Lync مناسب برای اندروید، آیفون، ویندوز 7 فون و Symbian

Lync_2010_WP7

مایکروسافت نرم افزاری (اپلیکیشنی) برای موبایل های اندروید و ویندوز فون ارائه کرده است که به سیستم ارتباطات یکپارچه Microsoft Lync متصل می شوند. این برنامه که به صورت Client برای اتصال به مایکروسافت لینک استفاده می شود به کاربران اجاره می دهد با استفاده از موبایل خود بتوانند با سایر کاربران سیستم تماس تلفنی و یا متنی (چت) برقرار کنند.

مایکروسافت لینک سروری است که ارتباطات یکپارچه صوت، تصویر و دیتا را برای شرکت های تجاری به ارمغان می آورد. با نصب این سرور و پیاده سازی تلفن ها و کلاینت های سازگار کارمندان یک شرکت می توانند از وضعیت یکدیگر آگاه شوند و با یکدیگر تماس صوتی و یا ویدیوکنفرانس برقرار کنند و یا به یکدیگر ایمیل بزنند.

هرچند تا کنون سخت افزارها (مثلا Polycom CX7000) و نرم افزارهایی متفاوتی برای ارتباط کاربران در بازار وجود داشته است، اکنون کاربران می توانند از امکانات Microsoft Lync بر روی تلفن های خود نیز استفاده کنند.

ظاهرا مایکروسافت کلاینت Lync را برای آیفون و سیستم عامل Symbian نیز آماده کرده است و منتظر مجوز برای انتشار آن ها است. به این ترتیب مایکروسافت لینک یکی از نرم افزارهای مهم این شرکت است که به سرعت در حال توسعه است.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *