پلیکام دارای بیشترین محصولات برای مایکروسافت

پلیکام دارای بیشترین محصولات برای مایکروسافت

polycom-cx7000-photo-01

شرکت پلیکام دارای گسترده ترین رنج محصولات برای استفاده از راه حل های مایکروسافت برای ارتباطات یکپارچه (Unified Communication) است. به ویژه Polycom CX7000 اولین محصول  ویدیوکنفرانس برای اتاق ها است که برای استفاده در راه حل های Micorsoft Lync طراحی شده است.

پلیکام با حرکت به سوی محصولات بر اساس SIP محصولات جدیدی را معرفی کرده است که مخصوصا برای همکاری با مایکروسافت طراحی شده اند. علاوه بر CX7000 شرکت پیلکام سایر محصولات خود را که در سری RealPresence™ Immersive را نیز برای استفاده در راه حل های مایکروسافتی تست کرده است. به این ترتیب پلیکام دارای 40 محصول است که می توانند به مایکروسافت لینک (Lync) متصل شوند.

معرفی این محصولات در ادامه استراتژی پلیکام برای همکاری با مایکروسافت است. به این ترتیب مشتریان میتوانند یک سیستم قوی برای ارتباطات یکپارچه داشته باشند (Microsoft Lync) و همچنین از ترمینال هایی با کیفیت بالا برای ویدیوکنفرانس و تلفنهای VoIP استفاده کننده. همکاری استراتژیک پلیکام و مایکروسافت بسیار معقول به نظر میرسد چون پلیکام پیشرو در سخت افزار ویدیو و VoIP است و مایکروسافت در نرم افزار قوی است.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *