چرا تلفن یالینک T29G را بخریم؟ ویژگی های این محصول

چرا تلفن یالینک T29G را بخریم؟ ویژگی های این محصول

شرکت یالینک ارائه دهنده تلفن های IP باکیفیت است و این امر از رتبه جهانی یالینک در ارائه تلفن های SIP ، کاملا مشخص می باشد. در بازار جهانی یالینک رتبه دوم و در بازار چین رتبه اول را دارد. کیفیت قابل قبول، امکانات بسیار زیاد، سهولت در استفاده، نصب آسان، قیمت مناسب در مقایسه با رقبا و …. باعث شده برند یالینک در ایران بسیار محبوب شود.

تلفن  Yealink T29G – SIP یکی از بزرگ ترین تلفن های سازمانی است که به معنای واقعی کلمه پیشرفته ترین گوشی در سری  Yealink T2 است. این گوشی جذاب و ظریف، پانچ بسیار زیادی را در اختیارتان قرار می دهد و قابلیت ارتقای زیادی نیز دارد. این امر یک گزینه عالی برای افرادی است که نیاز به مدیریت فراوان یا فراخوانی فراوان دارند و یا مدیران که نیاز به دانستن اینکه چه کسی با تماس های فعال مشغول است و خطوط بیکار هستند، می شود.

همه ویژگی های بزرگ Yealink اینجا هستند: Optima HD Voice Yealink از طریق گوشی و بلندگو، اترنت Gigabit Ethernet دو طرفه، پشتیبانی POE و امنیت خودکار ارائه شده است. هم چنین پشتیبانی EHS و یک درگاه USB داخلی برای هدست بلوتوث هدست وجود دارد.

صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچ باعث می شود گوشی جذاب تر و کاربردی تر شود. این گوشی از 16 حساب SIP پشتیبانی می کند و 10 کلید خط با حضور LED دارد. این کلید های خط را می توان تا 27 ویژگی در 3 صفحه نمایش برنامه ریزی کرد، همه ویژگی های معمول خود را در دسترس آسان قرار می دهد. کلید های نرم افزاری حساس به گوشی بیشتر باعث افزایش بهره وری می شوند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

4956 - 021

هم چنین از طریق فروشگاه آنلاین ویپ شاپ، محصولات یالینک به خصوص محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

یالینک T29G

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *