معرفی و بررسی RTX Base Station

معرفی و بررسی RTX Base Station

شرکت RTX با بیش از 900 پروژه بی سیم موفق برای برند های بین المللی و ارائه تمام فرآیند های توسعه و تولید برای راه حل های بی سیم، یکی از بهترین گزینه ها برای راهکار دکت می باشد.

RTX Base Station & Repeater

طبق DataSheet بیس های RTX در حالت داخلی 50 متر (Indoor) و در حالت خارجی ۳۰۰ متر (Outdoor) را ساپورت می کند ولی در عمل بیشتر از این می باشد به این ترتیب که RTX Base Station با تقویت کننده (Repeater) برای پوشش بیشتر و گسترده تر استفاده می شود. به هر بیس RTX تا ۶ ریپیتر می تواند اتصال شود که البته برای ارتباط سریالی یا همان آبشاری حداکثر ۳ عدد Repeater استفاده می شود. هر ریپیتر می  تواند ۵۰ متر پوشش داخلی و ۳۰۰ متر پوشش خارجی  به برد Base Station  اضافه کند.

آر تی ایکس RTX Base Station 9430

RTX Base Station 9430

این Base Station از لحاظ ظاهری کوچک تر است و تقریبا برای مکان های کوچک استفاده می شود. تا ۵۰ متر داخلی (Indoor) و ۳۰۰ متر خارجی (Outdoor) را پوشش می دهد.

برروی این Base Station تا ۲۰ گوشی رجیستر می شود و هم چنین می تواند تا ۴ تماس همزمانی را ساپورت کند. این مدل قابلیت chain را ندارد و به صورت singleCell کار می کند همچنین اگر برای تماس به برد بیشتری نیاز داشته باشد می توان از ریپیتر استفاده کرد.

آر تی ایکس RTX Base Station 8660

RTX Base Station 8660

این Base Station تا 50 متر داخلی (Indoor) و 300 متر خارجی  (Outdoor) را پوشش می دهد.

برروی این Base Station تا 30 گوشی رجیستر می شود و هم چنین می تواند تا ۱۰ تماس همزمانی را ساپورت کند. این مدل قابلیت MultiCell با بیس های 8660 را دارد و می تواند با HandOver تماس یکپارچه را بدون قطع شدن ساپورت کند.

تفاوت بین Indoor و Outdoor در مدل RTX Base Station 8660 در این است که مدل Outdoor دارای محافظ و باکس برای محافظت از رطوبت و گرما است.

اگر تعداد بیس ها در حالت سریالی برای پوشش کافی نبود و یا تعداد HandSet ها از ۳۰ گوشی بیشتر بود، در این حالت می توانیم از RTX Base Station 8660 برای سناریو MultiCell استفاده کنیم.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید و یا می تواند برای خرید آنلاین محصولات RTX به فروشگاه ویپ شاپ مراجعه نمایید.

41879000 - 021

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *