توضیح دوربین کنفرانسی AVER مدل Cam 520

توضیح دوربین کنفرانسی AVER مدل Cam 520

با توجه به گستردگی روز افزون بحث ارتباطات در ابعاد مختلف از جمله ارتباطات تصویری و هم چنین نیاز به استفاده از دوربین های حرفه ای در ارتباطات، شرکت Aver به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز در عرصه تولید انواع ویدئو کنفرانس، دوربین های کنفرانسی (Conference Camera ) و تجهیزات جانبی ویدئو کنفرانس، این نیاز را به خوبی درک نموده و چندین مدل مختلف با امکانات متفاوت و قیمت های مختلف تولید نموده و سبد محصولات خود را در این حوزه بسیار بی نقص پر نموده است.

یکی از محصولات Conference camera مدل Aver Cam520 می باشد. این مدل با تمامی نرم افزارها مانند Skype, Skype for Business, V-CUBE, Google Hangouts, FaceTime Web RTC, Cisco Webex, GoToMeeting, Adobe Connect, Blue Jeans, Zoom, Vidyo, Fuze فقط با اتصال USB به صورت Plug and Play به سیستم عاملی که نرم افزار ویدئو کنفرانس بروی آن نصب می باشد وصل می گردد. از ویژگی های بارز این مدل گارانتی 3+2 ساله، Plug and Play بودن، دوربین Full HD 1080 P با قابلیت PTZ و زوم 12X اوپتیکال (که تقریباً تصاویری که با چشم انسان قابل روئیت نیست را با زوم کردن نمایش می دهد طبق عکس پیوست) با قابلیت چرخش 260 درجه به صورت افقی و 115 درجه به صورت عمودی که قابلیت تنظیم 10 Preset را دارد و در آخر هم یک قابلیت بسیار پر کاربرد به نام نرم افزار PTZ App که به کاربر امکان کنترل دستگاه از روی وب و بروی PC یا MAC را می دهد.

تجهیزاتی داخل پک این محصول یک عدد دوربین با کابل 5 متری USB ، ریموت کنترل و پایه دوربین می باشد.

ویدئو کنفرانس

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و یا می توانید از سایت ادمین کالا، به صورت آنلاین ویدئو کنفرانس خریداری نمایید.

41879000 - 021

نویسنده مطلب : علیرضا میرانی

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *