تامین خط تلفن در زمان جابجایی شرکت ها بااستفاده از VoIP چگونه است؟

اسباب کشی یکی از دردسرهای بزرگ برای شرکت ها محسوب می گردد که می بایست در مدت نسبتا کوتاهی از محل قبلی به محل جدیدی نقل مکان نمایند. در این زمان ها معمولا تامین خط تلفن در محل جدید کار دشوار و زمان­بری محسوب می­ گردد. در این گونه موارد وقتی درخواست خرید خط در محل جدید به مخابرات اعلام می گردد حداقل 10 روز طول می­ کشد تا مخابرات خط های جدید را در صورت وجود امکانات در محل تحویل دهد که درعمل این کار حدود 20 روز تا یک ماه طول می­ کشد.

تامین خط تلفن در زمان جابجایی شرکت ها بااستفاده از VoIP چگونه است؟

نداشتن خط تلفن در این مدت 20 روزه به شرکت ها ضررهای مالی زیادی خواهد رساند. به فرض مثال اگر درآمد حدودی یک شرکت را در ماه 50 میلیون تومان درنظر بگیریم در این مدت حدودا 30 میلیون تومان درآمد از دست می رود.

راه حل پیشنهادی برای تامین خط تلفن در زمان جا به جایی

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند، پیشگام در صنعت VoIP، برای پاسخگویی به این نیاز شرکت های مقیم تهران خدماتی را فراهم نموده است که در زمان جابجایی شرکت ها در صورت فراهم بودن شبکه در هر دو محل ابتدا خطوط شهری قدیمی واقع در محل قبلی را به یک گیتوی تحت شبکه وصل می کند و آن گیتوی را از طریق شبکه به hosted PBX خود در ابر IP متصل می نماید و در مکان جدید به تعداد مورد نیاز تلفن تحت شبکه در اختیار مشتری خود قرار می دهد. با این کار در طول مدت 20 روزی که مخابرات خط های شهری را تحویل می دهد، شرکت می تواند با استفاده از VoIP از شماره های قدیمی خود استفاده نماید و هزینه ای که در این روش می¬بایست به شرکت کاوا جهت فراهم نمودن این خدمات بپردازد کمتر از یک دهم درآمدی بود که اگر از این خدمات استفاده نمی کرد از دست می داد. کافی است شرکت موردنظر با صاحب خانه قدیمی خود به این توافق برسد که به مدت یک ماه اجازه دهد که دستگاه مودم شبکه و گیتوی IP در محل قبلی بماند.
جهت اطلاعات بیشتر درخصوص خطوط VoIP می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید و جهت تماس سریع با شماره تلفن 4956-021 تماس حاصل نمایید.

خطوط VoIP مشکل گشای عدم توانایی مخابرات در واگذاری خطوط تلفن ثابت

1-03-1
استفاده از hosted PBX در کشورهای توسعه یافته روز به روز بیشتر و بیشتر می شود زیرا با استفاده از این روش مسئولیت مدیریت سانترال تلفنی به عهده یک شرکت متبحر بوده و نیازی به استخدام یک نفر متخصص برای مدیریت مرکز تلفن نمی باشد. در واقع در این روش استفاده از hosted PBX حتی خطوط شهری نیز به صورت ترانک SIP از شرکت های ارائه دهنده خدمات نوین تلفنی خریداری می شود که با بهره گیری از امکانات کامپیوتری در زمانی کمتر از 10 دقیقه می توانند هر تعداد خط شهری مورد نیاز کاربران را بر روی بستر شبکه ارایه نمایند و با استفاده از این روش تضمین می شود که شماره های مشتریان در هنگام جابجایی تغییر ننماید. درصورتی که وقتی از یک مکان در تهران به مکان دیگری نقل مکان می نمایید به ندرت امکان دارد مخابرات بتواند شماره خطوط قدیمی مشتریان خود را در محل جدید عرضه نماید.
جهت اطلاعات بیشتر در خصوص hosted PBX می توانید به مقاله (“دلایل استفاده از hosted PBX چیست؟ “) رجوع نمایید.

هم چنین شرکت ها می توانند سیستم تلفنی شرکت خود را به صورت استیجاری تامین نمایند که هزینه های اجاره سیستم تلفنی معمولا به گونه ای است که درصورت پرداخت اجاره سیستم طی سه سال هزینه ای معادل هزینه خرید سیستم تلفنی را پرداخت خواهند نمود که با توجه به رشد سریع تکنولوژی حتی اگر سانترال خریداری می شد پس از سه سال نیاز به ارتقاء سیستم تلفنی احساس می شد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *