آزمون اول Elastix شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

1 - آخرین نسخه Stable از مجموعه Elastix را بر روی یک VM و یک کیس نصب نمایید و آن­ ها را به ترتیب مرکز A و B بنامید. کارت گیتوی خود را بر روی کیس قرار داده و در Elastix نصب شده بشناسانید. (5 امتیاز)

2 - داخلی ­هایی به شرح زیر بر روی دو Elastix تعریف نمایید به طوری که تمامی مکالمات غیر داخلی به داخلی ضبط شوند. هم چنین پیغام گیر صوتی را برای آن ها فعال نمایید. (10 امتیاز)

آزمون اول Elastix شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

screenshot-2
3 – بین دو سرور A و B یک ارتباط برقرار نمایید به طوری که داخلی های هر دو سمت بتوانند با یکدیگر تماس بگیرند. (10 امتیاز)

4 – برای سرور A یک گیتوی نیوراک کانفیگ نمایید تا تماس های ورودی و خروجی از طریق آن صورت پذیرد. سرور B را طوری کانفیگ نمایید تا تماس های ورودی و خروجی از طریق کارت نصب شده بر روی آن صورت پذیرد. (10 امتیاز)

5 – تماس با هر شماره ای خارج از مجموعه بدون پیش شماره فقط در ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:00 الی 19:00 و پنج شنبه از 7:00 الی 13:00) ممکن است. تماس با شماره های بین المللی فقط برای مدیر ممکن باشد. تماس تمام داخلی ها به جز مدیریت با شماره های موبایل و بین استانی با محدودیت 5 دقیقه و تماس های شهری بدون این محدودیت صورت پذیرد. (20 امتیاز)

6 – مدیر دارای یک خط اختصاصی باشد که تماس های خروجی وی از آن برقرار گردد و اگر اشغال بود از خطوط دیگر استفاده شود اما تماس کارکنان دیگر به هیچ وجه از خط مدیر خارج نشود. تماس های ورودی به آن خط مستقیما به منشی وصل شود. (10 امتیاز)

7 – فکس های دریافتی از طریق یک SMTP Server به آدرس ایمیل شرکت ارسال شود. (5 امتیاز)

8 – تماس های ورودی به خط های عمومی به سمت یک منوی صوتی هدایت شوند که در آن جهت تماس با واحد فروش کلید 1 به صف فروش، واحد پشتیبانی کلید 2 به داخلی فنی، واحد مالی کلید 3 به داخلی مالی، مدیریت کلید 4 به داخلی منشی و اپراتور کلید 0 به داخلی منشی در نظر گرفته شده باشد. در صورت عدم شماره گیری عددی تماس قطع شود و در صورت اشتباه وارد کردن ابتدا پیامی پخش شود که عدد وارد شده اشتباه است و دوباره پیام پخش شود. شماره گیری داخلی امکان پذیر باشد اما داخلی مدیریت به منشی وصل شود. (15 امتیاز)

9 – برای فروش یک صف انتضار ایجاد نمایید که در گزینه 1 منوی صوتی استفاده شود. این صف در ساعات کاری فراخوانی می شود و در ساعات غیر کاری پیام مناسبی پخش شود و تماس به صندوق صوتی هدایت شود. (15 امتیاز)

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *