ماژول نرم افزاری ثبت انتقادات و پیشنهادات و ثبت درخواست (KCSS)

قابلیت منحصر به فرد این نرم افزار ضبط صدا از طریق مرورگر و قابلیت اتصال به سیستم تلفنی جهت فراهم نمودن بستری یکپارچه می باشد. از جمله کاربردهای این سیستم ثبت انتقادات و پیشنهادات، ثبت تیکت های فنی مربوط به پشتیبانی محصول، سیستم های مشاوره و … می باشد.

ماژول نرم افزاری ثبت انتقادات و پیشنهادات و ثبت درخواست (KCSS)

از طریق سیستم تلفنی:

ماژول نرم افزاری انتقادات و پیشنهادات به مخاطبان یک سازمان این امکان را خواهد داد که در هنگام تماس با سازمان و با انتخاب بخش مربوطه انتقاد, پیشنهاد و یا درخواست خود را به صورت صوتی ارسال نموده و در انتها نیز یک شماره پیگیری دریافت نمایند.
با وجود این ماژول نرم افزاری علاوه بر سهولت رسیدگی به دلیل صوتی بودن و به تبعات آن ملموس تر بودن درخواست , امکان پیگیری نیز به دلیل صدور کد رهگیری واضح و بدون چالش خواهد بود.
هم چنین این قابلیت وجود دارد که شماره پیگیری صادر شده از طریق سامانه پیام کوتاه (SMS) برای مخاطب ارسال گردد.
هم چنین کارشناسان مربوطه سازمان فایل های صوتی ارسال شده را در محیط تحت وب مشاهده نموده و پاسخ صوتی خود را در مسیر مربوطه قرار خواهند داد.
مخاطب با تماس مجدد در زمان تعیین شده و با انتخاب بخش مربوطه و وارد نمودن شماره پیگیری پاسخ صوتی خود را خواهند شنید و درصورت نیاز مجددا پیغامی را خواهد افزود.

از طریق مرورگر تحت وب:

نرم افزار ثبت انتقادات و پیشنهادات کاوا قادر خواهد بود از طریق مرورگر نیز محیطی را برای ضبط فایل صوتی یا ثبت فایل متنی درنظر گرفته و پس از درخواست ورود کد امنیتی و صدور شماره پیگیری فایل را در اختیار کارشناسان مربوطه در سازمان قرار دهد. کارشناسان سازمان نیز پس از بررسی نظرات کاربران پاسخ خود را بر روی فایل صوتی و از طریق وب در مسیر موردنظر قرار داده و مخاطب پس از مراجعه مجدد در زمان مقرر پاسخ خود را خواهد شنید.
هم چنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان ذکر کرد که پس از ثبت هر پیغام در سیستم , به مدیران یا کارشناسان مجموعه ایمیلی جهت اطلاع ارسال میشود و در صورتی که کاربر ایمیل خود را نیز ثبت کرده باشد پس از ثبت پیغام شماره پیگیری برای کاربر از طریق ایمیل ارسال شده و پس از ثبت پاسخ نیز برای وی مجددا ایمیلی ارسال می گردد.

برخی از ویژگی های نرم افزار انتقادات و پیشنهادات کاوا:

  • دریافت فایل صوتی یا متن نوشتاری پیشنهاد , انتقاد یا درخواست کاربران از طریق سیستم تلفنی
  • دریافت فایل صوتی یا متن نوشتاری پیشنهاد , انتقاد یا درخواست کاربران از طریق مرورگر وب
  • صدور کد رهگیری و ارسال از طریق اس ام اس یا ایمیل در صورت وجود اطلاعات
  • ارسال پاسخ کاریر از طریق فایل صوتی ضبط شده
  • آرشیو فایل های نظرات و پیشنهادات بر روی محیط وب
  • ایجاد حس همدلی بین سازمان و مخاطبان به دلیل ارتباط صوتی و شنیداری
  • یکپارچه سازی بین مرورگر و سیستم تلفنی

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *