علت خطای Major با دلایل ساده در POLYCOM RMX چیست؟

علت خطای Major با دلایل ساده در POLYCOM RMX چیست؟

در رابط وب سیستم های POLYCOM RMX خطای Major همیشه به معنای مشکل بزرگ یا خرابی در سخت افزار سیستم نیست. بعضا دلایل پیش پا افتاده ای می تواند عامل بروز چنین خطایی باشد. ذیلا سه مورد را که شخصا با آن مواجه شده ام توضیح می دهم.

در یک سیستم POLYCOM RMX که به تازگی راه اندازی شده یا ریست کارخانه ای شده ، نام کاربری و رمز عبور هر دو POLYCOM می باشد. به دلایل امنیتی سیستم کاربر را وادار می کند که حتما این نام کاربری را تغییر دهد و تا زمانی که این کار انجام نشده خطای Major را نمایش می دهد. البته پیغام ظاهر شده در کنار این خطا گویای منشا آن می باشد و به راحتی قابل تشخیص است.

اگر زمان سیستم تنظیم نشده باشد مانند حالت بالا خطای Major ظاهر می شود که برطرف کردن آن به سادگی تنظیم ساعت سیستم از منوی RMX Time است.

این سیستم از طریق درگاه شبکه MNG سیگنال های برقراری تماس و از درگاه LAN2 مدیا یا همان صدا و تصویر را ارسال و دریافت می کند. اگر کابل های اترنت به این دو درگاه متصل نباشد باز هم یک خطای Major ظاهر خواهد شد که در آن اشاره به کارت MPMx نیز شده است و کاربران با مشاهده آن  به خطای سخت افزاری مشکوک می شوند، درحالیکه اتصال یک کابل اترنت که در سوییچ شبکه باشد این مورد خطا را حذف می کند.

در مجموع تجربه شخصی من این است که سیستم های POLYCOM به ندرت خراب می شوند. بنابراین برای تسریع در عیب یابی بهتر است مشکلات شبکه را در ردیف اول مظنونین و تجهیزات POLYCOM را در رده های آخر مظنونین قرار دهید.

موفق باشید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *