کاربرد ویدیوکنفرانس در اطلاع رسانی و اخبار چیست؟

شاید کاربردهای مختلف ویدیوکنفرانس برای عموم مردم ملموس نباشد ولی مسلما بینندگان تلویزیون که اکثر قریب به اتفاق جامعه را تشکیل می دهند در برنامه های خبری گزارشات گزارشگران را که از اقصی نقاط جهان ارسال می شود یا مصاحبه هایی که با کارشناسان از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس برگزار می شود را دیده اند.

وظیفه رسانه در جوامع امروز بسیار حساس است و تمامی امور از سیاست ، تجارت ، فرهنگ و غیره به نوعی متاثر از فعالیت رسانه ها است.

کاربرد ویدیوکنفرانس در اطلاع رسانی و اخبار چیست؟

در میان انبوه خبرگزاری ها آن که سریعتر و کاملتر خبری را در خروجی قرار دهد ، از سایر رقبا پیشی گرفته و بر مخاطبان آن افزوده خواهد شد. خبری که با تاخیر یا تنها به صورت یک گزارش خبری باشد عموما مورد استقبال و باور جامعه قرار نمی گیرد. ولی اگر خبر همراه با تصویر و مصاحبه با کارشناسان مختلف باشد ، باور پذیرتر خواهد بود.

البته با توجه به این اهمیت ، کلیه خبرگزاری های مهم از سالیان قبل به تجهیزاتی برای انتقال تصویر به همراه صدا مجهز شده بودند. آنچه که ویدیوکنفرانس به معنای امروزی و بر بستر IP را مهم تر کرده ، قابلیت استفاده آن از بستر اینترنت برای کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به انتقال خبر است.

مطلب مرتبط : با ویدئو کنفرانس هزینه های خود را کاهش داده و سریعتر جلسات خود را برگزار کنید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *