چگونه با استفاده از نرم افزار Polycom Desktop Connector رایانه خود را به تلفن خود وصل کنیم؟

چگونه با استفاده از نرم افزار Polycom Desktop Connector رایانه خود را به تلفن خود وصل کنیم؟

نرم افزار Polycom Desktop Connector (PDC) این امکان را فراهم می سازد تا نمایشگر تلفن خود را بر روی رایانه شخصی خود را داشته باشید و حتی علاوه بر آن شما می توانید با استفاده از موس و کی برد تلفن خود را کنترل و به اطلاعات مورد نظر دست یابید. نرم افزار PDC با تلفن های سری VVX که نرم افزار UC نسخه 4.0.1 یا بالاتر را اجرا می کنند سازگار است.
استفاده از رایانه جهت کنترل تلفن سبب استفاده موثرتر از تلفن خواهد شد خصوصاً جهت استفاده از نرم افزارهای خاص تلفن مانند مرورگر وب. نرم افزار PDC با هر دو زبان رایانه و تلفن سازگار می باشد و از اکثر نوشتار کشورهای آسیایی و اروپای مرکزی پشتیبانی می نماید. با استفاده از این ویژگی امکان وارد کردن انواع متن ها در تلفن میسر می باشد.
قبل از استفاده از این نرم افزار باید مشخصاتی از آن به تلفن شناسانده شود. تلفن با استفاده از دو نوع روش با نرم افزار PDC ارتباط برقرار می نماید. یک روش، روش مستقیم (Direct) و دیگری غیر مستقیم (Indirect) نام دارد.
• روش مستقیم: اگر تلفن و رایانه شما با استفاده از یک کابل شبکه به یکدیگر متصل شده باشند امکان استفاده از این روش وجود دارد. در این حالت تلفن به طور خودکار رایانه و نرم افزار PDC را یافته و با آن ارتباط برقرار می نماید.
• روش غیر مستقیم: اگر رایانه و تلفن شما با استفاده از یک سویچ با یکدیگر در ارتباط می باشند شما باید از روش غیرمستقیم استفاده نمایید. در این روش آدرس IP رایانه یا FQDN به طور دستی در تلفن ثبت می شود.
شما می توانید نرم افزار PDC را از وب سایت شرکت Polycom دریافت و نصب نمایید.
http://www.polycom.com/products/voice/applications/index.html
در هنگام استفاده به این نکته توجه داشته باشید که هر دو ترافیک Voice تلفن و Data رایانه از یک VLAN عبور نمایند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *