استراتژی شرکت پلیکام برای ویدیوکنفرانس در ابر شبکه

استراتژی شرکت پلیکام برای ویدیوکنفرانس در ابر شبکه

polycom_logo_sm

راه حل  جدید RealPresense Cloud شرکت پلیکام به فراهم کنندگان سرویس ویدیوکنفرانس اجازه می دهد که سرویس های خود را با سرعت بیشتری در اختیار مشترکین خود بگذارند. به این مشترکین تجاری کوچک می توانند به جای پیاده سازی یک سیستم کامل ویدیوکنفرانس، تنها با خرید اشتراک یک سرویس جلسات ویدیوکنفرانس برگزار کنند.

شرکت پلیکام در 18 ژانویه 2012 راه حل های جدیدی را معرفی کرد که باعث شد فراهم کنندگان سرویس (service providers) بتوانند ویدیوکنفرانس را به صورت یک سرویس عرضه کنند. این راه حل بر اساس تکنولوژی محاسبات ابری و یا Cloud computing است و به نظر می رسد برای شرکت تجاری کوچک مناسب باشد که تنها سرویس ویدیوکنفرانس می خواهند. Polycom RealPresense Cloud  هم چنین مناسب سازمان هایی است که می خواهند یک راه حل ترکیبی داشته باشند و قسمتی از شبکه ویدیوکنفرانس آنها در در اختیار خودشان باشند و قسمتی دیگر را به عنوان سرویس خریداری کنند.

راه حل جدید پلیکام برای تأمین کنندگان سرویس با ترمینال های مایکروسافت Lync و تجهیزات IBM سازگار است که با توجه به استراتژی پلیکام برای همکاری بیشتر با مایکروسافت این موضوع قابل انتظار است.

راه حل های Polycom در حال حاضر نیز توسط سرویس دهندگان زیادی استفاده می شود. به عنوان مثال China Unicom بزگترین ارائه دهنده سرویس ویدیوکنفرانس تجاری است که به بیش از 10 هزار شرکت و سازمان در کشور چین سرویس می دهد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *