همکاری پلیکام و Lenovo برای ویدیوکنفرانس بر روی کامپیوتر، لپتاپ و تبلت

همکاری پلیکام و Lenovo برای ویدیوکنفرانس بر روی کامپیوتر، لپتاپ و تبلت

همکاری پلیکام و Lenovo

شرکت پلیکام و لنوو در این هفته اعلام کردند که با یکدیگر برای ارائه نرم افزارهای ویدیوکنفرانس و ارتباط صوتی بر روی کامپیوترها و تبلت ها همکاری می کنند. به این ترتیب Lenovo تجهیزات خود را به صورت آماده کار با پلیکام (Polycom Ready) می سازد.

لنوو اولین شرکت سازنده کامپیوتر است که با پلیکام در زمینه ویدیوکنفرانس همکاری می کند. Lenovo قصد دارد لپتاپ هایی وارد بازار کند که از قبل نرم افزارهای ویدیوکنفرانس پلیکام روی آن ها نصب شده است. به این ترتیب کاربران با خرید این دستگاه ها میتوانند از بهینه بودن آنها برای اتصال به سیستم های ویدیوکنفرانس پلیکام مطمئن باشند.

این راه حل ها به صورت رزولوشن بالا (HD) هستند. بنابراین کاربران به سادگی می توانند ویدیوکنفرانس HD و تماس های تلفنی HD را با این لپتاپ ها تجربه کنند. طبق اعلام رسمی شرکت لنوو، این لپتاپ ها نیمه اول سال 2012 عرضه خواهند شد.

لنوو دومین تولید کننده کامپیوتر در دنیا است که رنج وسیعی از محصولات را عرضه می کند. Poylycom نیز در زمینه ویدیوکنفرانس پیشرو است و در حال حاضر 400 هزار شرکت از محصولات آن برای ویدیوکنفرانس و ارتباطات صوتی استفاده می کنند. همکاری Lenovo و Polyocm می تواند ویدیوکنفرانس را برای کاربران خانگی و یا تجاری کوچک به ارمغان آورد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *