ارتباط هوشمندانه و پیشرفته دلیل اصلی گرایش به ویدیوکنفرانس

MMAnnouunce

هرچند یکی از مزایای استفاده از ویدیوکنفرانس جلوگیری از اثرات محیط زیستی سفرات غیر ضروری است، به نظر میرسد افزایش بهره وری دلیل اصلی شرکت های تجاری کوچک و متوسط از این فناوری است.

ارتباط هوشمندانه و پیشرفته دلیل اصلی گرایش به ویدیوکنفرانس

شرکت StollzNow Research در استرالیا با نظر سنجی  از 321 شرکت با حداکثر 200 کارمند، به این نتیجه رسیده است که دلایل محیط زیستی تنها دلیل اصلی 28 درصد از پاسخ دهندگان برای استفاده از ویدیوکنفرانس بوده است. در حالی که 61 درصد ویدیوکنفرانس را برای صرفه جویی در وقت استفاده می کنند. این گزارش همچنین نتیجه گیری می کند که 43 درصد شرکت ها برای صرفه جویی در پول به سمت ویدیوکنفرانس می روند.

همچنین شرکت Frost & Sullivan در همین کشور با آنالیز بازار نتیجه گیری کرده است که تا سال 2017 فروش محصولات و راه حل های ویدیوکنفرانس 3 برابر خواهد شد.

شرکت Telstra که یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیا با استناد به این گزارش های نتیجه گیری می کند که بهره وری عامل اصلی حرکت به سمت ویدیوکنفرانس است. آقای Will Irving مدیر بخش تجاری Telstra می گوید بهره وری (صرفه جویی در زمان و هزینه) از نگرانی های زیست محیطی برای شرکت های تجاری اهمیت بیشتری دارد. آقای Will Irving می گوید بر طبق نظرسنجی های انجام شده 47 درصد شرکت ها استفاده از ویدیوکنفرانس سطح بالا را برای همه یا بخشی از جلسات خود در نظر می گیرند، البته به شرطی که هزینه های آن قابل قبول باشد.

مطلب مرتبط : با ویدئو کنفرانس هزینه های خود را کاهش داده و سریعتر جلسات خود را برگزار کنید

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *