بازسازی و بهسازی تجهیزات ویدئوکنفرانس چگونه است؟

در شرایط کنونی اقتصاد، خرید تجهیزات ویدئوکنفرانس جدید و جایگزینی آن ها با تجهیزات موجود بسیار پر هزینه خواهد بود. در اغلب مواردی که برای امکان سنجی و برآورد هزینه به موسسات مختلف دعوت شده ام، این قیمت بسیار بالا تصمیم گیرندگان را از این کار منصرف و به ادامه استفاده از دستگاه های قدیمی متقاعد کرده است.

بازسازی و بهسازی تجهیزات ویدئوکنفرانس چگونه است؟

اگر چه این تجهیزات ویدئو کنفرانس بسیار با دوام و بدون فرسودگی در طی زمان هستند ولی در هر صورت اشکالاتی مثل ضربه دیدن ، خرابی کابل، گم شدن ریموت و بسیاری مسایل پیش پا افتاده تعدادی از پایانه ها را از رده خارج نموده است.

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند با در اختیار داشتن قطعات یدکی متعدد و توان ساخت بسیاری از کابل های مورد نیاز می تواند تجهیزات از رده خارج ویدئوکنفرانس را مجددا قابل استفاده نموده و حتی امکان تعمیرات سخت افزاری در داخل کشور را فراهم نموده است.

خدمات شرکت کاوا ارتباطات هوشمند به اینجا ختم نشده و کارشناسان و برنامه نویسان شرکت می توانند تا جای ممکن استفاده از شبکه ویدئوکنفرانس موجود را ساده و کارآمد سازند به طوری که تا سالیان نیاز مبرم به خرید تجهیزات نو با قیمت بالا وجود نداشته باشد.

برای مشاهده راهکار های شرکت کاوا ارتباطات هوشمند از وب سایت تجهیزات ویدئو کنفرانس، تلفن کنفرانس، راهکاری های ویدئو کنفرانس بازدید فرمایید.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *