بیوگرافی و روند توسعه ی شرکت نیوراک

بیوگرافی و روند توسعه ی شرکت نیوراک

کمپانی نیوراک، طراحی، توسعه، تولید و فروش خدمات و محصولات Voice-over-IP (VoIP) و برنامه های کاربردی برای کسب و کار های کوچک و متوسط (SME) را رسالت خود قرار داده است. به طور کلی ارائه ی خدمات تلفن در بستر اینترنت، از حوزه های فعالیت شرکت نیوراک است. نیوراک به عنوان یکی از تامین کنندگان تجهیزات مبتنی بر SIP بوده و راهکارهای ارتباطی بسیار متداول را با قیمت ایده آل ارائه می دهد.

تاسیس و شکل گیری:

این شرکت توسط بینگ یانگ و هوآلین در سال 2002 تأسیس شد. قبل از آن، بینگ یانگ مدیر عامل شرکت شود، هوآلین به عنوان معاون فناوری پیشرفته در شرکت ماساچوست متخصص در توسعه ترانکینگ مبتنی بر پروتکل MGCP بود. آن ها با الهام از ظهور فن آوری SIP و پتانسیل بزرگ آن برای کاهش هزینه های تلفنی در کشورهای در حال توسعه، شرکت New Rock Technologies را تاسیس کردند. سپس با چندین متخصص کار آزموده ی دیگر که از خبرگان سخت افزار و نرم افزار مخابرات هستند، گرد هم آمدند و اولین محصول خود،  از سری MX که از 48 پورت پشتیبانی می کرد را طی 9 ماه از ابتدا طراحی کرده و توسعه دادند.

سال های اولیه:

در سال 2003، این شرکت با تشویق به رشد بازار مخابرات و هزینه های تولید پایین در چین، شرکت اصلی خود را در شانگ های تجهیز و توسعه داد. Shanghai New Rock Technologies, Inc.  (上海 迅 时 通信 设备 有限公司 به زبان چینی).

با حضور تیم اصلی (شش نفره) از ایالات متحده آمریکا و استخدام برخی کارشناسان محلی، “نیوراک” در شانگ های بازاریابی و فروش محصولات خود را در دفتر 260 فوت مربع در نزدیکی مرکز شانگ های شروع کرد و توسعه داد.

هنگامی که سری MX به طور رسمی در اواخر سال 2003 به بازار عرضه شد، یکی از اولین gateway های VoIP مبتنی بر SIP در چین بود. اولین فروش قابل توجه نیوراک، یک معامله شامل فروش هفت گیتوی، MX، به یک بانک محلی در یک شهر کوچک در 400 مایلی از شانگ های بود.

نیوراک

در سال 2004،  IDG Capital Partners، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در چین، سرمایه گذاری 1،500،000 دلار آمریکا، تبدیل به تنها سرمایه گذار خارج از این شرکت شد. از سال 2004 تا 2007، تیم راه انداز و پر انرژی نیوراک، گیت های VoIP مبتنی بر SIP و MGCP  را با طیف گسترده ای از تنظیمات FXS و FXO، به علاوه این که ISDN بیش از تنظیمات E1/T1 را پشتیبانی می کرد، توسعه داد.

تکنولوژی VOIP در اوایل سال 2000 در چین به آرامی توسعه یافت. چرا که مقررات و زیر ساخت های شبکه مخابرات چین در آن سال ها بسیار دست و پا گیر و ضعیف بود. بنا بر این فروش نیوراک طی سال های 2003 تا 2008 بسیار دشوار شد. از آن پس، بینگ یانگ این شرکت را برای پیوستن به سیسکو در سال 2007 ترک کرد و Hua Lin مدیر عامل شرکت شد.

تبدیل شدن به فروشنده پیشتاز VoIP در چین:

نیوراک در سال 2010 به رشد سریع در بازار VOIP دست یافت. این شرکت اعتبار خود را از کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن محصولات خود به دست آورده است. گیتوی های VOIP این شرکت برای OEM یا فروش مجدد توسط شرکا و یا فروشندگان مخابراتی در چین و خارج از کشور انتخاب شدند.

حجم تولید بیشتر به کاهش هزینه های محصول و بهبود کیفیت کمک کرده است.

در عین حال، نیوراک از طریق آزمایش های بی وقفه، محصولاتی سازگار با IMS-based softswitch core و third-party SIP servers مانند Microsoft Lync، Cisco CallManager، Broadsoft، Asterisk و FreeSWITCH را بهبود بخشید. از سال 2008، این شرکت شروع به گسترش خطوط تولید خود به IP-PBX و converged enterprise communication servers، یکپارچه با روترهای WiFi / 3G / 4G، سرورهای SIP و دروازه FXS / FXO، هدف قرار دادن SME (شرکت کوچک و متوسط بازار).

New ROCK از سال 2015، بیش از 400،000 دستگاه VoIP تولید کرده و در سراسر جهان به فروش رسانده است.

برای خرید محصولات نیوراک، از طریق لینک زیر به فروشگاه ویپ شاپ مراجعه کنید.

محصولات نیوراک

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *