نقد و بررسی ویدئو کنفرانس Aver EVC150

نقد و بررسی ویدئو کنفرانس Aver EVC150

شرکت Aver به عنوان یکی از شرکت های معتبر و مطرح در حوزه تولید دستگاه های ویدئو کنفرانس و محصولات جانبی آن، جایگاه و سهم خود را در بازار های جهانی در سال های اخیر بسیار ارتقاء داده و با توجه به گارانتی 3+2 سال خود توانسته اعتماد مشتریان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

دستگاه ویدئو کنفرانس Aver EVC 150 یکی از دستگاه های خوش قیمت نسبت به امکانات فوق العاده ای که دارد محسوب می گردد و به همین دلیل تقریباً محبوب ترین دستگاه در بین ویدئو کنفرانس های Aver  می باشد. از ویژگی های بارز این دستگاه گارانتی 3+2  سال ، قابلیت ارتقاء Firmware بصورت رایگان از طریق پورت USB ، پشتیبانی از پروتکل های H323 و SIP، دوربین Full HD 1080P با قابلیت زوم 18X و چرخش 260 درجه افقی و 115 درجه عمودی، استفاده از پروتکل H264 High profile جهت فشرده سازی، ورودی تصویر VGA جهت پرزنتیشن و 2 خروجی تصویر برای 2 مانیتور، امکان گسترش میکروفن ها تا 4 عدد بصورت سری، امکان چینش های مختلف در نمایش تصاویر، امکان ضبط جلسات روی فلش مموری از طریق پورت USB، امکان تعریف 100 Pre set برای دوربین و هم چنین قابلیت کنترل و فرمان دادن به دستگاه از طریق Web.

تمام این قابلیت ها با چنین قیمت پایینی باعث می شوند که مشتریانی که در فکر راه اندازی سیستم های ویدئو کنفرانس نرم افزاری به دلیل هزینه های پایین آن نسبت به سخت افزاری هستند، با مقایسه قیمت ارزان این دستگاه و امکانات آن با راه حل های نرم افزاری، قطعاً یکی از انتخاب ها را این دستگاه مد نظر بگیرند.

این مدل دستگاه را می توان با دستگاه های مانند Polycom Group 310, LifeSize Icon 400, LifeSize passport, Cisco SX10 مقایسه نمود اما وقتی به صورت جدی این مقایسه شروع می گردد و می خواهیم نتایج را روی کاغذ بیاوریم باید گفت غیر از برند Aver که نسبت به برندهایی مانند پلیکام و لایف سایز و سیسکو کمی نوپا تر و ضعیف تر است، در باقی موارد مقایسه Aver EVC 150 از رقبای خود جلو می افتد مخصوصاً وقتی بحث قیمت هم در این رقابت تاثیر داشته باشد یا مشتری نیاز به ضبط تماس های خود هم داشته باشد و عملاً خواهد دید که ضبط جلسات در برند های آمریکایی و اروپایی با صرف هزینه های زیادی مقدور می گردد.

در ادامه این بحث باید گفت این دستگاه با قابلیت بسط میکروفن ها به 4 عدد و دوربین بسیار قوی خود عملاً کاربران را از هزینه های بالای مجهز نمودن سالن کنفرانس به تجهیزات صوت و تصویر سالنی بی نیاز می کند.

در مرحله ذکر نقاط ضعف این دستگاه تنها موردی که با سخت گیری زیاد می توان به این دستگاه نسبت داد، کیفیت و متریال پایین تر آن نسبت به برند هایی مثل پلیکام و لایف سایز و سیسکو می باشد.

شما میتوانید برای خرید آنلاین محصولات ویدئو کنفرانس، به سایت vcshop.ir مراجعه کنید و یا برای مشاوره بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

41879000 - 021

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *