معرفی شرکت سنگوما و محصولات آن

معرفی شرکت سنگوما و محصولات آن

شرکت سنگوما از برترین تولیدکنندگان تجهیزات ویپ در دنیا می باشد. شرکت کاوا ارتباطات هوشمند در این مجموعه در کشور کانادا بوده و در بین کاربران ایرانی به دلیل سابقه خوب و درخشان دارای محبوبیت خاصی می باشد. باتوجه به اینکه محصولات سنگما با خطوط مخابراتی ایران سازگار است و کیفیت و پایداری محصولات اثبات شده است، می توان خرید محصولات سنگما را یک انتخاب بسیار مناسب تلقی کرد.

شرکت سنگوما دومین برند کارت، بعد از دیجیوم می باشد. Ip pbx ، تلفن های آی پی، گیتوی و … از جمله محصولات و فعالیت های سنگما می باشد. گیتوی های سنگما در کشور هند ساخته می شود که کیفیت آن ها قابل مقایسه با کارت های این شرکت نیست.

کارت سنگوما

هم چنین شرکت سنگما با خرید freepbxو voipsupply فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ویپ بیشتر از همیشه کرد.

شرکت سنگوما پس از خرید freepbx ، آن را روی سخت افزار های مختلف طراحی و به عنوان یک مرکز تلفن کامل به صورت compact ارائه داد.

قیمت نسبتاٌ بالای محصولات در مقایسه با محصولات چینی هم رقیب باعث فروش کمتر محصولات این برند، دست کم در ایران شده است. ولی هم چنان شرکت ها و بیزینس هایی که خواهان کیفیت و پایداری و در عین حال سخت افزار قدرتمند هستند. سنگوما را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند.

برای خرید محصولات سنگوما می توانید به سایت ویپ شاپ مراجعه کنید و از لینک های زیر برای خرید آنلاین محصولات استفاده کنید. هم چنین می توانید از طریق شماره زیر، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

41879000 – 021

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *