امکانات و ویژگی های تلفن T49G یالینک

امکانات و ویژگی های تلفن T49G یالینک

تحول در آینده ی ارتباطات ویدئویی

گوشی یالینک مدل SIP-T49G ، با صفحه نمایش لمسی HD و طراحی خاص آن برای سهولت ارتباط مدیران و افراد دورکار تهیه شده است. طراحی حرفه ای و زیبای SIP که کاربری بسیار ساده ای هم دارد ، گوشی یالینک مدل T49G را به یکی از بهترین و حرفه ای ترین محصولات این شرکت در بحث صدا و تصویر بدل کرده است. بدین ترتیب این محصول آخرین انتخاب شما برای برقراری یک مکالمه ویدئویی خواهد بود.

تلفن یالینک

لذت مکالمه ویدئویی

در جلوی تلفن یالینک SIP-T49G یک دوربین HD که از رزولوشن 1080P برخوردار است خودنمایی می کند، این کیفیت بالاترین استاندارد برای تلفن های دارای قابلیت مکالمه تصویری می باشد به علاوه یالینک مدل T49G با پشتیبانی از H264، یک مکالمه ویدئویی با کیفیت را تضمین می کند.

گوشی یالینک

کیفیت صدای بی نظیر

یالینک با همکاری یکی از بهترین برندهای تولید لوازم صوتی همکاری کرده تا کیفیت فوق العاده صدا را توسط سیستم Optima-HD ایجاد کند سیستمی که به شما فناوری دوگانه 360 درجه ای را ارائه می دهد البته این تنها یکی از ویژگی های بی نظیر گوشی یالینک T49G است.

یالینک

یک تجربه مکالمه به یادماندنی

SIP-T49G قابلیت پشتیبانی از 5 ویدئوکنفرانس یا مکالمه گردهمی را به صورت همزمان را دارد و قابل رقابت با بهترین تولید کنندگان تجهیزات ویدئویی است.

گوشی یالینک

طرحی انقلابی و مشخصات برجسته محصول

دوربین این محصول مجهز به سیستم شاتر حریم خصوصی می باشد و شما می توانید دوربین را به طور کامل از آن جدا کنید. صفحه نمایش لمسی SIP-T49G ، 8 اینچی می باشد و از رزولیشن 1280*800 پیکسل بهره می برد و بلندگوهای این دستگاه ساخت شرکت Harmam Kardl می باشد. کلید روشن و خاموش کردن دستگاه و تماس ویدئویی نیز بر روی دستگاه قرار گرفته است.

تلفن یالینک مدل T49G به صورت ارگونومی طراحی شده و شما می توانید زاویه دوربین و خود دستگاه را مطابق خواست خودتان تغییر هید.

تلفن یالینک

کاربری روان و راحت

در هنگام طراحی SIP-T49G، هیچ نکته ای برای راحتی کاربران نادیده گرفته نشده است به عنوان مثال :

  • صفحه نمایش لمسی 7 اینچی بزرگ 8 اینچی این محصول از قابلیت لمس چندگانه پشتیبانی می کند. که راحتی فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد
  • کیبورد کامل و سیستم جستجوی هوشمند ، روند دریافت اطلاعات از طرف کاربران را آماده کرده است
  • مرکز کنترل و اعلان ها که به سادگی قابل مدیرت شدن هستند ، این امکان را به کاربران می دهند تا فقط با لمس یک دکمه ، به عملکرد های متداول روزانه رجوع کنید که باعث افزایش سرعت و سادگی کار با این محصول می شود.

یالینک

پورت های ارتباطی فراوان که کاربری آن را به حداکثر می رساند

پورت HDMI باعث افزایش کیفیت تماس های تصویری می شود. وجود یک پورت USB2 نیز امکانات زیادی از قبیل ضبط تماس ها ، تصویر برداری از صفحه نمایش و همچنین شارژ تلفن های هوشمند و سایر دستگاه ها به ارائه می دهد.

گوشی یالینک

تکنولوژی وایرلس(بی سیم) برای راحتی بیشتر

تلفن یالینک T49G از شبکه WI-FI نیز بهره می برد، این امکانات، SIP-T49G را قادر می سازد تا بتواند از در کنار Bluelooth طریق هندزفری به مکالمه بپردازد ، شماره تلفن های خود را به سادگی به آن انتقال دهید ، امکاناتی که حس آزادی و لذت را به محیط کار شما می آورد.

شرکت کاوا ارتباطات هوشمند ارائه دهنده محصولات یالینک و نماینده یالینک می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید و هم چنین می توانید از طریق سایت ویپ شاپ محصولات یالینک را خریداری نمایید.

41879000 - 021

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *