تجهیزات ویپ را فقط از شرکت های تخصصی در این زمینه بخواهید.

تجهیزات ویپ را فقط از شرکت های تخصصی در این زمینه بخواهید.

برای راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه و اجرای پروژه های VoIP ، کیفیت تجهیزات و نحوه انجام پروژه هردو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از طرفی با یک دیگر گره خورده اند.
شرکت هایی که قصد راه اندازی سیستم تلفنی VoIP را دارند و یا در حال استفاده از این سیستم محبوب هستند و یا متخصصانی که به اجرای این پروژه ها می پردازند هیچ گاه نباید خرید تجهیزات را مستقل از خدمات مربوط به آن بدانند.

تخصصی بودن تجهیزات ویپ

تجهیزات مربوط به سیستم تلفنی ویپ شامل سانترال ،گیتوی ها، گوشی های IP Phone ، تلفن های دکت بی سیم، تلفن های کنفرانس ، حتی هدست ها و… همگی تجهیزات تخصصی بوده و هرگز جدا از خدمات وابسته به آنها نیست. به همین خاطر با اندکی دوراندیشی هرگز نمیتوان این تجهیزات را به صورت گوشه ای از سبد محصولات سایت های فروش اینترنتی متفرقه دانست که فارغ از تخصصی دانستن تجهیزات صرفا به فروش کالا و ارسال آن پرداخته و در فروش کالاهای غیرتخصصی بسیار موفق هم عمل نموده اند.

احتمال تعویض نوع تجهیزات با توجه به بستر موجود

با توجه به وابسته بودن تجهیزات ویپ به بستر شبکه موجود در محل استفاده و نوع خطوط، احتمال ناسازگاری با بستر و نیاز به تعویض آن با نوعی دیگر همواره وجود خواهد داشت. به همین دلیل قطعا انتخاب شرکتی تخصصی که چندین برند از یک محصول را داشته و با آن ها آشناست کمک بسیار بزرگی برای رفع مشکلات بعدی خواهد بود.
حتی در مورد آی پی فون ها ممکن است که کیفیت میکروفون و صدای مکالمه در یک برند در محیطی کاملا قابل قبول بوده و در محیط دیگری با توجه به نویز محیط نامطلوب به نظر برسد. و یا در مورد گوشی های بی سیم ، نوع مصالح ساختمان و موانع موجود در برد گوشی ها تاثیر بسیار داشته که انتخاب نوع برند در موفقیت انتخاب نقش مهمی را ایفا می کند. در صورت تخصص کامل تامین کننده به سخت افزار برندهای گوناگون و تنوع سبد محصولات شرکت امکان جایگزینی و کسب رضایت مشتری وجود داشته و خریدار با خاطری آسوده خرید می کند.

محدود بودن واحد های تعمیرات مربوط به تجهیزات ویپ

به دلیل تخصصی بودن بازار ویپ، تعمیرات این تجهیزات نیز بسیار تخصصی بوده و واحد تعمیرات محدودی برای این تجهیزات وجود دارند. وجود یک مرکز تعمیرات حرفه ای برای خدمات گارانتی و تعمیرات پشتوانه محکمی برای خریدی بی دغدغه و با آرامش خیال خواهد بود.
شرکتی تخصصی با دارا بودن انباری از برندهای گوناگون حتی قادر است که به دلیل حساسیت نقش ارتباطات و تلفن در کسب و کارهای امروزه، در زمان دریافت دستگاه برای تعمیرات به صورت موقت دستگاه جایگزینی را به مشتری ارائه نماید.

امکان مشاهده شوروم و انتخابی با چشمان باز پیش از خرید

شرکت های معتبر در زمینه ویپ معمولا برای مشاهده و انتخاب هوشمندانه مشتریان شوروم تخصصی داشته و امکان لمس کیفیت صدا را در برند های متنوع به مشتری خواهند داد.
قطعا مشاهده عینی و لمس حقیقی تاثیر بسیار بسزایی را در انتخاب مناسب محصولات خواهد داشت. بسیاری از ما تجربه خرید اینترنتی از سایت های خرید متفرقه و شوک شدن هنگام دریافت محصول را داشته ایم. هرچند سایت های تخصصی اینترنتی به دلیل پشتوانه انبار متنوع در این جهت مناسب تر عمل می کنند ولی با این حال خاطرجمعی از وجود مکانی برای مشاهده قبل از خرید و مقایسه برندهای گوناگون تجربه مهیجی از یک خرید حرفه ای خواهد بود.

خرید از مرکزی با پشتوانه و کوله بار علمی

یک مرکز معتبر با وجود کارشناسان متخصص همواره در کنار شما خواهد بود. علاوه بر پشتیبانی تلفنی ، داکیومنت ها و ویدیوهای تولیدی فنی در موارد بسیار راه گشای کار مشتری خواهند بود. ایجاد تغییرات جزیی و تنظیمات جدید قطعا جز با وجود پشتوانه فنی تامین کننده میسر نخواهد بود
و…

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *