ریست کردن سیستم های POLYCOM VSX به چه صورت است؟

ریست کردن سیستم های POLYCOM VSX به چه صورت است؟

در شرایط عادی این کار بسیار ساده است. وارد منوی SYSTEM بخش Diagnostics بشوید مورد آخر Reset System است. با انتخاب آن وارد صفحه ریست سیستم می شوید. تنها چیزی که نیاز دارید شماره سریال دستگاه است که باید در باکس تعبیه شده وارد کنید. در همین صفحه می توانید تعیین کنید که آیا تنظیمات دستگاه نیز پاک شود یا خیر.

ولی امروز با مسئله جالبی مواجه شدم. یک سیستم VSX 7000 که در تنظیمات دکمه SYSTEM را برداشته بودند و تمام پسوردهای سیستم را تغییر داده بودند. از هیچ راهی به سیستم دسترسی نداشتم.

برای حل مشکل یک نسخه آپدیت دستگاه را از سایت POLYCOM.com دانلود کردم. این برنامه به صورت اجرایی با پسوند exe است. خود دستگاه VSX باید در حالت پایه روشن شود. که برای این کار باید دستگاه را خاموش و همراه با نگه داشتن دکمه 0 روی ریموت آن را روشن کنید. در یک صفحه با زمینه سیاه آدرس IP دستگاه را مشاهده خواهید کرد. برنامه SoftUpdate.exe که از سایت پلیکام دانلود کرده بودم روی کامپیوتری در همین شبکه اجرا کردم و آدرس IP دستگاه ویدیوکنفرانس را دادم. در مراحل اجرای برنامه در جایی امکان تغییر تنظیمات با تیک مشخص شده است. با وجود این تیک تمام پسوردهای سیستم پاک شد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *