آموزش ضبط جلسات ویدیوکنفرانس POLYCOM

آموزش ضبط جلسات ویدیوکنفرانس POLYCOM

جلسات مهم ویدیوکنفرانس نیاز به مستند سازی برای مراجعات بعدی است. در شبکه های کوچک ویدیوکنفرانس این کار به سادگی اتصال یک سیستم ضبط کننده صدا و تصویر یا VCR به پایانه ویدیوکنفرانس است. درگاه VCR در کدکهای HDX 7000، HDX 8000 و HDX 9000 وجود دارد که VCR مستقیما صدا و تصویر جلسه را از این پورت ها دریافت و اقدام به ضبط می کند. HDX 6000 فاقد این درگاه بوده و بنابراین برای ضبط جلسات قابل استفاده نیست.

در QDX 6000 بهتر است حالت نمایش را روی Dual Monitor Emulation قرار داده و از یکی از سه نوع خروجی مانیتور 1 ( Component ، Composite ، Svideo ) برای دریافت تصویر و از پورت خروجی صدای مخصوص VCR برای دریافت صدا استفاده کنید.

در شبکه های بزرگ درحالی که هم چنان امکان اتصال VCR به پایانه ویدیوکنفرانس وجود دارد ولی سیستم ضبط و نگهداری و بازپخش مرکزی می تواند راه حل مناسبتری باشد.

سیستم RSS 4000 POLYCOM ویژه ضبط ، آرشیو و بازپخش زنده یا از روی آرشیو جلسات در شبکه های متوسط و بزرگ ویدیوکنفرانس است. این سیستم می تواند تا 15 جلسه همزمان را از روی پایانه ها یا POLYCOM RMX ضبط و به صورت زنده در شبکه بازپخش کند. امکان بازبینی جلسه از آرشیو یا دانلود آن نیز در POLYCOM RSS 4000 وجود دارد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *