لایسنس RTV در سیستم های POLYCOM به چه صورت است؟

لایسنس RTV در سیستم های POLYCOM به چه صورت است؟

نرم افزار Microsoft LYNC به عنوان راهکار جامع ارتباطی ، علاوه بر اینکه قابلیت های فراوانی برای پوشش نیازهای کاربران در مقیاس های مختلف دارد ، کلیه تجهیزات ارتباطی مجموعه را نیز می تواند در برگرفته و برای برقراری ارتباط از آن ها استفاده کند.

شرکت POLYCOM اولین تولید کننده تجهیزات ویدیوکنفرانس بود که در این سازگاری پیشقدم شد. پایانه ها و MCU های POLYCOM با کمترین چالشی می توانند در مجموعه LYNC رجیستر شده و با بالاترین کیفیت خدمات خود را به کاربران این مجموعه ارائه کنند.

در حالت ارتباط چند طرفه چنان چه MCU یکی از RMX های POLYCOM باشد، بدون هیچ مشکلی چند کاربر LYNC با چند سیستم ویدیوکنفرانس POLYCOM می توانند ارتباط همزمان برقرار کنند. ( در این حالت کاربران LYNC شناسه Conference که قبلا در LYNC رجیستر شده را شماره گیری می کنند ). ولی زمانی که MCU سرور LYNC قرار می گیرد ( یعنی یک یا چند پایانه POLYCOM و چند پایانه LYNC با هم در یک جلسه تشکیل شده در LYNC گرد هم می آیند ) آنگاه پروتکل ارتباط RTAudio و RTVideo می باشد که باید بر روی پایانه های POLYCOM فعال گردد.

فعال سازی این لایسنس به سادگی خریداری License Key وارد کردن آن در سایت POLYCOM و دریافت KeyCode مربوطه و ثبت آن در بخش Options در پایانه POLYCOM است.

تا پیش از این فعال سازی اثری از وجود این آیتم در بخش Options نیست ولی با فعال شدن آن این سطر در این بخش با تیک سبز ظاهر می شود.

لازم به ذکر است نسخه نرم افزار پایانه POLYCOM باید دستکم 3.0.1 باشد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *