معرفی شرکت گرنداستریم و محصولات این شرکت

معرفی شرکت گرنداستریم و محصولات این شرکت

شرکت گرند استریم در سال 2002 در شهر بروکلین آمریکا، تاسیس شد و هم اکنون از پیشگامان صنعت انتقال صوت و تصویر از طریق بستر IP می باشد.بازار هدف شرکت گرند استریم، ارائه خدمات به شرکت های کوچک تا متوسط می باشد و از ویژگی های عمده محصولات این شرکت کیفیت خوب، قیمت مناسب و امنیت بالای آن می باشد.

شرکت گرند استریم با تولید تلفن های تصویری با کیفیت و قیمت مناسب، دوربین های نظارتی با قابلیت پشتیبانی از پروتکل SIP برای ارتباط با سیستم تلفنی و به خصوص تلفن های تصویری و انتقال صدای HD انقلابی در صنعت یکپارچه سازی صنعت صوت و تصویر و داده ایجاد کرده است.

محصولات شرکت گرنداستریم را به گروه های تلفن های IP، تلفن های تصویری، گیت وی های VoIP، سانترال های IP، دوربین های SIP و دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تقسیم بندی نمود.

تلفن های IP

شرکت گرنداستریم گستره وسیعی از تلفن های IP برای کاربردهای مختلف ارائه نموده است که از تلفن های ساده تک خط گرفته تا تلفن های 6 خط مدیریتی و جدیدا تلفن هایی با کیفیت صدای HD.

تلفن های تصویری

تلفن های تصویری گرند استریم انقلابی در صنعت تلفن های تصویری محسوب می شود که کیفیت عالی رابا قیمتی بسیار مناسب همراه نموده است.

گیت وی های VoIP

گرند استریم گستره وسیعی از گیت وی ها را از تک پورت گرفته تا 24 پورت ارائه می نماید.

ویژگی بارز این گیت وی ها، کیفیت صدای خوب و قیمت مناسب آن ها می باشد.

سانترال های IP

شرکت گرند استریم برای بازار هدف خود یعنی شرکت های کوچک و متوسط IP PBX های کوچکی را تولید کرده است که چهار یا هشت خط شهری را پشتیبانی کرده و هر کدام از آن ها دو پورت FXS نیز برای اتصال دو گوشی یا فکس آنالوگ دارا می باشد. در هر کدام از این سانترال ها تا 100تلفن را می توان به عنوان داخلی تعریف نمود و تعداد تماس های همزمان نیز 30 تماس می باشد. سادگی کار با این تجهیزات قابلیت های فراوان و قیمت مناسب آن ها، باعث شده است که مشتریان زیادی به سوی این تجهیزات جلب گردند.

دوربین های SIP

نوآوری گرنداستریم در ارائه دوربین های SIP با قابلیت برقراری تماس های دو طرفه صوتی و تصویری و کیفیت HD و پشتیبانی از پروتکل H.264 برای پردازش تصاویر، این کمپانی را به عنوان پیشرو در زمینه دوربین های SIP به همگان شناسانده است.

با استفاده از تلفن های تصویری می توان داخلی این دوربین ها را شماره گیری نموده و از طریق تلفن با افرادی که در سمت دوربین قرار دارند صحبت نمود.

دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها DVR

علاوه بر تماس با دوربین ها SIP می توان تصاویر این دوربین ها را نیز بر روی DVR های یک کاناله و یا 4 کاناله گرند استریم ذخیره نمود.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *