چرا برند POLYCOM را انتخاب کنیم؟

چرا برند POLYCOM را انتخاب کنیم؟

چرا بسیاری از خریداران برند POLYCOM را برای تجهیز شبکه ارتباط صوتی و تصویری خود انتخاب می کنند؟

90% سهم بازار فروش تجهیزات ویدیوکنفرانس بین دو شرکت POLYCOM و TANDBERG تقسیم شده است و ایندو شرکت رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند به طوری که برای کسب برتری، ایندو شرکت ناگزیر هستند در شاخه هایی مثل فروش بیشترین پایانه های سالنی یا تک نفره خود را با حریف مقایسه کنند. به همین دلیل در اینجا تنها برتری های POLYCOM  با رقیب دیرینش بررسی می شود و از پرداختن به جزئیات و مقایسه با سایر برندها خودداری می شود.

گرچه سیستم های TANDBERG بسیار حرفه ای و با کیفیت هستند ولی برای پروژه های بزرگ به نظر شخص من برند POLYCOM دارای برتری های غیر قابل انکار است.

برند POLYCOM تنها به پایانه های ویدیوکنفرانس بسنده نکرده و کلیه نیازمندی های یک شبکه گسترده ارتباط صوتی و تصویری را هدف قرار داده و تولید کرده است. شمار زیاد محصولات POLYCOM گواه بهره مندی از مجموعه کامل تجهیزات است. این تجهیزات از نرم افزارهای ویدیوکنفرانس مثل Telepresence M100 گرفته تا تجهیزات مدیریت و مانیتورینگ و نگهداری شبکه مثل POLYCOM CMA یا POLYCOM DMA و تجهیزات شبکه مثل VBP یا ضبط و باز پخش مثل RSS 4000 را شامل می شود.

رابط کاربری سیستم های POLYCOM بسیار ساده و قابل درک برای هر کاربری است. بنابراین آموزش آن برای کاربران مخصوصا در پروژه های بزرگ کار مشکلی نیست.

پایداری تجهیزات POLYCOM به قدری بالاست که تقریبا می توانید از عدم بروز مشکلاتی مثل قفل شدن سیستم یا قطع بی دلیل ارتباط یا توقف بعضی سرویس ها مطمئن باشید.

استحکام تجهیزات POLYCOM علیرغم دقت و ظرافت بالا در میان سایر برندها شاخص است.

پشتیبانی تمام وقت در گستره جهانی نیز یکی از علت های انتخاب POLYCOM در پروژه های پر شمار Enterprise است.

قیمت مناسب در مقایسه با امکانات POLYCOM نیز شاید یکی از مهم ترین دلایل انتخاب باشد.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *