معرفی شرکت مایکروسافت و توضیحات مرتبط این شرکت

معرفی شرکت مایکروسافت و توضیحات مرتبط این شرکت

شرکت مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی است که مرکز آن در ایالات متحده آمریکا می باشد و تبعاً همه ما با محصولات مایکروسافت آشنایی نسبی داریم. در میان نرم افزار های مایکروسافت، شرکت کاوا تلکام در راستای هدف خود که همان ارتباطات یکپارچه صوت و تصویر و دیتا می باشد محصول microsoft office communication server(ocs) را که نسخه جدید آن با Lync شناخته می شود را انتخاب نموده و به سازمان هایی که به دنبال ارتباطات یکپارچه صوت و تصویر و دیتا با استفاده از محصولات مایکروسافت می باشند ارائه می نماید.

شرکت مایکروسافت با ارائه نرم افزار OCS خود که ویرایش جدید آن را Lync نامیده است، محیطی یکپارچه را برای ارتباطات درون سازمانی ارائه نموده است. این نرم افزار با ارتباط با گیتوی های آنالوگ امکان استفاده از خطوط شهری را به کارکنان خود می دهد ، هم چنین با واسط نرم افزاری زیبا و پر قدرت خود وضعیت هر یک از کارکنان شبکه را نشان می دهد. به عنوان مثال در حال مکالمه بودن شخص، یا آزاد بودن خط کاربر نمایش داده می شود و کاربر با تغییر وضعیت خود به اینکه در حال صرف نهار می باشد می تواند به دیگران نشان دهد که در وقت صرف نهار با او تماس نگیرند!

این سیستم با بکارگیری محصولاتی مانند CX 5000 شرکت پلی کام می تواند ویدئو کنفرانس را به کاربران خود ارائه نماید. این دستگاه تصویر پانارومای 360 درجه اتاق را منتقل می نماید و دوربین همواره فرد سخن گو را نشان می دهد.

یا با استفاده از سیتسم Meeting Point شرکت SNOM یک تلفن کنفرانس با کیفیت را به کاربران خود ارائه می نماید.

برخی ویژگی های این نرم افزار به قرار زیر می باشد:

– به اشتراک گذاری فایل ها

– به اشتراک گذاری صفحه کامپیوتر

– امکان چت گروهی

– پشتیبانی از پروتکل SIP

– ارتباط با نرم افزار های عمومی چت

این نرم افزار همچنین قابلیت Log گیری بسیار کاملی دارد که می تواند تمامی ارتباطات سازمانی را کنترل نماید.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *