بروزرسانی نرم افزار سیستم های POLYCOM HDX برای عملکرد بهتر محصول

بروزرسانی نرم افزار سیستم های POLYCOM HDX برای عملکرد بهتر محصول

بروزرسانی نرم افزار داخلی سیستم های POLYCOM HDX به عملکرد بهتر آنها کمک می کند. عموما وقتی تغییرات کلی در نرم افزار یک سیستم ایجاد می شود ، موارد خطایی در آن ظاهر می شود که در زمان تولید و در تست آزمایشگاه مشخص نمی شوند یا آنقدر کم اهمیت هستند که مانع انتشار نسخه جدید نمی شوند. پس از انتشار ، شرکتهای تولید کننده تجهیزات به مرور این اشکالات را برطرف کرده و در قالب نرم افزار جدید منتشر می کنند. بنابراین هر چه کاربران از جدیدترین نسخه ها استفاده کنند ، اشکالات کار کمتر و کارایی سیستم بالاتر خواهد بود.

نسخه های مختلف این بسته های اصلاحی در محصولات POLYCOM با اعدادی مثل 3.0.1 مشخص می شوند. رقم سمت چپ نشان دهنده شماره نسخه اصلی و سایر اعداد نسخه های فرعی است. در نسخه های فرعی رقم سمت چپ دارای اولویت بالاتری است. با این توصیف نسخه 3.1.0 بالاتر از 3.0.4 می باشد.

در سیاست تجاری شرکت POLYCOM نسخه های فرعی یک نسخه اصلی به صورت رایگان ارائه می شود ولی ارتقا به نسخه اصلی جدید شامل پرداخت هزینه و دریافت License key ، ثبت آن در سایت پشتیبانی POLYCOM.com  و دریافت Key Code است.

ابتدا به سایت پشتیبانی POLYCOM به آدرس

http://support.polycom.com/PolycomService/support/us/support/video/hdx_series

.مراجعه و آخرین نسخه نرم افزار مربوط به سیستم خود را دانلود کنید.

همراه این نسخه یک فایل راهنما برای توضیح تغییرات این نسخه به نام Release Notes نیز در دسترس است.

فایل دانلود شده را در جایی روی هارد کامپیوتری که دسترسی به شبکه ویدیوکنفرانس دارد و می تواند رابط وب سیستم HDX مورد نظر را ببیند  ، ذخیره کنید.

به رابط وب سیستم HDX با تایپ آدرس مشابه آدرس زیر وصل شوید.

https://IP_Address_Of_Your_HDX_System

image

بر روی تب Admin Settings در بالا و General Settings در لینکهای سمت چپ کلیک کنید تا لینک Software Update  در لینکهای سمت چپ ظاهر شود. روی آن کلیک کنید و سپس روی POLYCOM HDX System کلیک کنیدتا به صفحه Software Update بروید.

image

از دکمه های System Settings و Directory می توانید برای ذخیره پشتیبان از اطلاعات داخل دستگاه بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید. روی دکمه Next کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید. البته این انتقال بین مرحله ها مدتی طول می کشد. این زمان به نظر طولانی نباید شما را نگران کند. در این مدت هیچ اقدامی انجام ندهید.

image

با کلیک روی دکمه Browse می توانید فایل دانلود شده در کامپیوتر خود را جستجو و با دابل کلیک آدرس آنرا در جای مشخص شده ثبت کنید. ( فایل دانلود شده دارای پسوند .pup می باشد که در یک فایل .zip فشرده شده و شما باید آنرا Extract کنید). روی Begin Update کلیک کنید تا فرآیند ارسال فایل به سیستم HDX انجام شود.

image

فایل به سیستم مورد نظر رسیده است و از اینجا به بعد در مورد نحوه نصب آن از شما سئوال می شود.

image

با زدن تیک مورد دوم می توانید همزمان با ارتقا بعضی از ویژگیهای سیستم که با Option Key فعال می شوند را نیز فعال کنید.

image

می توانید بعضی از اطلاعاتی را که نمیخواهید با برداشتن تیک از سیستم حذف کنید

image

در این صفحه تایید نهایی برای شروع ارتقا از شما درخواست می شود.

image

کار ارتقا شروع شده و همزمان در صفحه نمایشگر هم مراحل ارتقا نمایش داده می شود.

در انتها سیستم Restart شده و با نسخه جدید شروع به کار می کند.

رای شما با موفقیت ثبت شد.

ثبت رای شما با پیغام خطا همراه بود.

دیدگاه های این مطلب

هیچ نظری ارسال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *